|
Voor alle Newbie's - Part 2 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by basd
...en Petrus heb ik dacht ik al wel eens in de New York - Hengelo gezien). |
Ja klopt, New York Ownage! LOL not! Was toen wel erg dronken!
Mar goed, have fun hiero en niet teveel spammen en flamen zoals je huisgenoot altijd doet :crazy: . |
|
|
| New Wave |
| EN JULLIE NEWBIES KOMEN NATUURLIJK OOK ALLEMAAL NAAR ADDICTION 9 AUGUSTUS!!!!!! is dat niet HET moment om de mensen beter te leren kennen.....?:p |
|
|
| snarfi |
Jo, ik ben Frans, 20 jaar en studeer Economie in Groningen (1e jaars). In het weekend woon ik bij me ouders in Deventer. Naja eigenlijk hang ik dan meer bij vrienden en ga uit (denk hierbij aan;):Index,New York....)
Af en toe gaan we met de Troniemeesters (vriendengroep waar we altijd mee uit gaan) naar feesten. Zaterdag waren we naar ImpulZ, Qontact zijn we ook geweest en Innercity was ook mooi. Een van de Tronies is Glaniskanis, ik denk dat jullie hem wel kenne. Via hem ken ik dit ook, is goeie maat vamme.....
Later
sNaRFi |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by snarfi
Jo, ik ben Frans, 20 jaar en studeer Economie in Groningen (1e jaars). In het weekend woon ik bij me ouders in Deventer. Naja eigenlijk hang ik dan meer bij vrienden en ga uit (denk hierbij aan;):Index,New York....)
Af en toe gaan we met de Troniemeesters (vriendengroep waar we altijd mee uit gaan) naar feesten. Zaterdag waren we naar ImpulZ, Qontact zijn we ook geweest en Innercity was ook mooi. Een van de Tronies is Glaniskanis, ik denk dat jullie hem wel kenne. Via hem ken ik dit ook, is goeie maat vamme.....
Later
sNaRFi |
NEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, benjij zo'n GlanisAARS neuker!!!
Was je zeker ook op Qontact? Heb je mij nog wel gezien denk ik. Ik werd nml bijna in elkaar gehoekt door Glanis in die lange gang :( |
|
|
| snarfi |
Tuurlijk was ik op Qontact, mooi feesi (ik ben nummer 15)
Maarrum gehoekt door glanis??? Ik ben geloof ik drie keer zo breed als hem maarre hij doet aan fitness tegenwoordig..... |
|
|
| Donna |
| ah ja ik dacht al op impulz,wat heeft die gozert een bonk spieren oppeens...... |
|
|
| SnuggLe |
Ha wel lachen, na Impulz ineens een aantal nieuwe leden hier! :)
Als jullie nou ook ff op IRC komen :)
Btw, er is ook een TA-invasie gaande op Partyflock ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ha wel lachen, na Impulz ineens een aantal nieuwe leden hier! :)
Als jullie nou ook ff op IRC komen :)
Btw, er is ook een TA-invasie gaande op Partyflock ;) |
dat meer leden komt door jou gespam op partyflock! (en natuurlijk door mijn gesjouw met TA-shirt op impulz :p )
en dat er steeds meer TA's op PF komen was me ook niet ontgaan... optimus, gekhous, me en franzelare zaten er al, maar mensen zullen zich ineens wel vervelen ofzo:stongue: , daar donna, RV, petrus, snuggle en anderen er ook ineens zitten... en mijn theorie wordt bevestigd door het feit dat er ook ineens weer lui op housenation zijn die er al tijjjjjjjjjjjjjjjden niet geweest zijn:stongue: :eyespop:
ah boeiuh |
|
|
| TranceFool |
| Ik heet bij deze alle nieuwe bijen welkom:) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Als jullie nou ook ff op IRC komen :)
|
Op welke IRC ?? Ikke jullie ook daaro vervellen :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Op welke IRC ?? Ikke jullie ook daaro vervellen :D |
/server efnet.vuurwerk.nl
#taforum |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
dat meer leden komt door jou gespam op partyflock! (en natuurlijk door mijn gesjouw met TA-shirt op impulz :p )
en dat er steeds meer TA's op PF komen was me ook niet ontgaan... optimus, gekhous, me en franzelare zaten er al, maar mensen zullen zich ineens wel vervelen ofzo:stongue: , daar donna, RV, petrus, snuggle en anderen er ook ineens zitten... en mijn theorie wordt bevestigd door het feit dat er ook ineens weer lui op housenation zijn die er al tijjjjjjjjjjjjjjjden niet geweest zijn:stongue: :eyespop:
ah boeiuh |
Toeeeeevallig,kom ik nu op PF omdat miss WackyJacky onze foto's zag en uit r dak ging want die kennen we irl,en das een coole chick dus is fun,op housenation lees ik zo vaak,en heeeeeeeeeeeeel soms post ik s wat.
Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft;) |
|
|
|
|