|
Wielerseizoen 2009
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Xilver en andere niet wielerliefhebbers, gelieve terug te keren naar de vorige pagina en niet verder te lezen.
blablabla, seizoen al even bezig, 1 dode, ...
Wielerprono: Ook dit jaar gaan we weer op zoek naar de beste BeTA wielerkenner :D
Denk jij dat je FredNova kan opvolgen, ga dan snel naar www.wielerprono.be en log in of maak een account. Meld je aan bij Team BeTA http://www.wielerprono.be/index_ned...egen&ploeg=BeTA (code: 2d7c7d767d74c1) en stel een team samen.
En wie weet kunnen we jou naam bij/opnieuw schrijven op de erelijst:
2008 FredNova
2007 MikeVee
2006 MikeVee
2005 CygnusX
Xilver, ik zei: niet verderlezen en terugkeren naar de vorige pagina. Klik in geen geval op reply knop voor deze thread.:whip: |
|
|
| Xilver |
bump
weinig succes precies eh? |
|
|
| Pumaz |
| Uit onderzoek zou blijken dat het scheren van beenhaar weinig tot geen effect heeft op rijprestaties. |
|
|
| Jasperovitsj |
| De reden waarom wielrenners dat doen zou voornamelijk voor het gemak en comfort van de massage na de koers zijn. Idem voor veel profvoetballers trouwens. |
|
|
| Pumaz |
| Echte sporters mee proberen sleuren? |
|
|
| CygnusX |
| Wat is de deadline voor het samenstellen van een ploeg? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Xilver
bump
|
Bedankt voor uw eerste constructieve bijdrage in een wielertopic :D
Idd, niet veel succes, maar op het einde van vorig seizoen bleven er ook maar 2 actieve deelnemers meer over, dus veel verwacht ik er niet meer van, :(
De eerste wedstrijd is op 28/2; dus ofwel 27/02 om 23u59min59sec of wel om 28/02 12u als ze het naar goede traditie weer eens verlaten
Ik ben te lui om in te loggen daar om het met zekerheid te zeggen :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by MikeVee
op het einde van vorig seizoen bleven er ook maar 2 actieve deelnemers meer over, dus veel verwacht ik er niet meer van, :( |
En toch begin je een nieuwe thread? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En toch begin je een nieuwe thread? |
Ja, het internet moet gevuld worden hé. :rolleyes:
Als niemand nog moeite zou doen is het hier snel even dood als in het Nederlandse gedeelte.
edit: En er waren er toen wel 7 ad eerste ronde begonnen, |
|
|
| Jasperovitsj |
Jack is back precies :p
Valv piti hangt trouwens, hij moet volgende week bij het CONI op het matje komen omdat zijn bloed overeen zou komen met een zakje dat gevonden is bij Fuentes. Toch weer typisch dat de Italianen het van de Spanjaarden moeten overnemen willen ze resultaten boeken :rolleyes: Ach ja, justice prevails at last. Nu Kimmetje Kirchen nog :D |
|
|
|
|