|
Interessepeiling nieuwe BeTa Party (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Nieuwe richtdatum: 22 oktober. :) |
|
|
| Config |
| Aha, dan ben ik wel aanwezig. |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik wil ook nog wel eens een BETA feestje meemaken. Ik ga alleen wel nimeer in mijn t-shirt passen vrees ik...:( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Nieuwe richtdatum: 22 oktober. :) |
En wat betekent juist de 'richt' in richtdatum? :) |
|
|
| Real |
| Behoorlijk definitief. :clown: |
|
|
| FCB_Fanatic |
moet normaal wel lukken voor mij
komt mij in ieder geval beter uit dan 17 september :clown: |
|
|
| Real |
| Wie heeft vorige keer de flyers ontworpen? Of is er iemand anders die handig is met Photoshop ofzo? |
|
|
| Jakhira |
| Pheatus deed dat, als ik mij niet vergis. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Pheatus deed dat, als ik mij niet vergis. |
ok ... wie heeft er zijn contactgegevens nog ? |
|
|
| Jakhira |
Veel mensen :p
Facebook :o |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik wil ook nog wel eens een BETA feestje meemaken. Ik ga alleen wel nimeer in mijn t-shirt passen vrees ik...:( |
da's ni erg, breng hem maar mee, misschien hebben ze nog wc-papier nodig in de rector:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik peins dat Tom dat ook wel kan doen, niet? Das misschien iets minder omslachtig :) |
|
|
|
|