return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Interessepeiling nieuwe BeTa Party (pg. 3)
View this Thread in Original format
christina
diende die medische toestand van u een paar weken geleden niet genoeg als waarschuwing?:conf:
FCB_Fanatic
toch even melden dat ik ook aanwezig zal zijn als het in mijn planning past. ik heb de volgende maanden al een heel aantal zaken gepland, maar indien het met niets samen valt ben ik aanwezig. Is er al een voorkeur voor een vrijdag of zaterdag? Vrijdag zou voor mij persoonlijk het beste uit komen aangezien ik dan al vanuit Vilvoorde kan vertrekken.


quote:
Originally posted by christina
diende die medische toestand van u een paar weken geleden niet genoeg als waarschuwing?:conf:


is zijne lever naar de knoppen ofzo ? :D
christina
da moet ge hem zelf maar vragen, ik heb het ook maar van via via:o
Blue Sky 99
Zomermaanden toch te vermijden me dunkt.

En ik wil niet te deprimerend overkomen maar ik vind het enthousiasme ook nogal lauwtjes hier. Als, als, als ... Ik zou er niet te veel op rekenen dat iedereen zomaar veel volk mee krijgt. Dat hebben we de laatste keer nog gezien.
Config
Ik denk dat iedereen wel wil draaien :p

Christina, kunt ge de vete niet ergens anders uitvechten ofzo? ;)
Push2005
Ik heb er ook nog es ferm goesting in :)
Kaidreas
quote:
Originally posted by Push2005
Ik heb er ook nog es ferm goesting in :)

ik ook, kheb die van ons al 3 weken niet meer gezien:toothless
djcresto
Dit weekend nog op een fuif beland in een café waar ze normaal veel Metal en Gothic spelen. Zaterdag was er echter een verjaardagsfuif met commerciële muziek.

Dit om maar te melden dat vele caféuitbaters hun principes wel opzij willen zetten als je hen een feestje beloofd met redelijk veel volk.
Config
Kmoet binnenkort nog eens in de Rector zijn omdat ik er eind mei zelf iets ga organiseren.

Is me alvast bevestigd dat de zaal gratis is en 10-15% van de drank naar jou gaat indien je geen inkom vraagt. Staan ook 2 CDJ 1000's nu.

Als je er een non-profit party van wil maken toch ideaal.
Real
Oh, staan er tegenwoordig CDJ-1000's? Dan is er zelfs geen kost. :)

djcresto
dat lijkt me ook ideaal
Config
effe mailtje kopieren.


quote:

> > Beste
> > Indien je geen inkom vraagt kunnen we de zaal gratis aanbieden met cdj1000
> > cd spelers, een korting van 175 euro
> > Je krijgt 10 tot 15 procent commissie op de verkochte dranken door ons
> > Je moet geen buitensmijter plaatsen en niet voor personeel zorgen
> > Juist dj's
> > Samenwerkingen met flyers of websites hebben wij niet
> > We hebeen we een eigen website: www.fuifzaal.be
> > Succes
> > Stefaan
> > 0486563223
> > Hou er rekening mee dat de zaal al redelijk gereserveerd is tot oktober
> > 2011


Was nog niet volledig zeker want uit die email kan je eigenlijk verschillende conclusies trekken. Dus toen gewoon nog eens gevraagd wat de totale kost was en dit was het antwoord dat ik kreeg.

quote:
Je hebt geen kost behalve dj's




Denk dat je dus met zekerheid kan zeggen dat het 'voor niet' is.




Enfin, kzeg het maar eens he gasten, ik wil jullie zeker niet de richting van de Rector pushen, maar het lijkt me toch heel interessant.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement