return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Interessepeiling nieuwe BeTa Party (pg. 9)
View this Thread in Original format
FredNova
of een nieuw concept: iedereen die wil maakt een mix van xx minuten en we delen de totale tijd en spelen alles af van rustig naar piek naar after

geen huur, geen 'live' dj's maar die waren op TL ook al zeldzaam ;-)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by FredNova
geen huur, geen 'live' dj's maar die waren op TL ook al zeldzaam ;-)

op de main of op het hele festival? :p
Jakhira
Op alle festivals :gsmile:
Config
Sasha was wel live, die ging er af en toe es naast.. heel opmerkelijk :/
Real
Huidige status: iemand uit de regio Gent zou het contract moeten ondertekenen, zodat 17/9 definitief vastgelegd wordt. De verantwoordelijkheid blijft natuurlijk bij mij liggen.

Luc, ik val je dit weekend hierover nog wel lastig. :p
Jasperovitsj
En, gaat het spel nu door of sterft het alsnog een stille dood? :)
Real
Work in progress. :p
Jasperovitsj
Take your time, zolang Kevin en Jack maar tijd genoeg hebben om een nieuw anthem te creëren :D
Jakhira
Moet dat? :o

Ik ben al aan 4 tracks bezig!

EDIT: en voor je er zelfs aan denkt: Kevin heeft het momenteel drukker dan een Londense flik :toothless
Jakhira
Het beste wat ik kan doen is proberen om onze 128 beats per minuut tellende, deep/tribal/acid remix van Sunrise at Palamos af te werken...

Maar ik zit muurvast :sadgreen:

FCB_Fanatic
het ziet er al naar uit dat ik niet ga kunnen komen naar de party; toevallig is er diezelfde dag al een reunie van 30jarigen met wie ik nog op de lagere school heb gezeten. Maar daar kan ik ook al niet naartoe want ik heb familiefeest :D
Jakhira
quote:
Originally posted by Jakhira
Het beste wat ik kan doen is proberen om onze 128 beats per minuut tellende, deep/tribal/acid remix van Sunrise at Palamos af te werken...

Maar ik zit muurvast :sadgreen:

Het begint vandaag weer te lukken :D

Gated strings :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement