|
Interessepeiling nieuwe BeTa Party (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
Kmoet binnenkort nog eens in de Rector zijn omdat ik er eind mei zelf iets ga organiseren.
Is me alvast bevestigd dat de zaal gratis is en 10-15% van de drank naar jou gaat indien je geen inkom vraagt. Staan ook 2 CDJ 1000's nu.
Als je er een non-profit party van wil maken toch ideaal. |
Wanneer juist en wat? Mss spring ik wel eens binnen :)
Voor de BetaParty heb ik ook wel interesse! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
Ik heb ondertussen reactie gekregen, de datums op de site blijken inderdaad te kloppen. :)
http://fuifzaal.be/www2/index2.php (doorklikken op Agenda)
Enkele interessante data in de nabije toekomst:
- 10 of 11 juni
- 24 juni
- 8 juli
- 16 juli
Misschien is het interessant om een poll te houden? Graag in elk geval reeds jullie feedback over deze data. :) |
16 juli beginnen de GENTSE FEESTEN, is dat niet te riskant? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Ik blijf voorstander van sept/okt. Dan is er ook nog genoeg tijd om iets deftig op poten te zetten en toch wat meer volk te trekken. Want anders wordt het sowieso toch een private BeTA party waar de DJ's staan te draaien voor vijf man en een paardekop. |
|
|
| Real |
| Maar da's nog zo ver weg. :( :( |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Meer kans op succes als we het deftig aanpakken en onze tijd nemen voor de voorbereiding. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ah, maar wat is "succes" in dit geval? |
|
|
| TOR |
| Er is kennelijk nog geen consensus over de 'reikwijdte' van een nieuwe editie :p Ik ben in ieder geval ook voorstander van een kwalitatieve aanpak cf. vorige edities. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ah, maar wat is "succes" in dit geval? |
genoeg volk om geen dooie boel te hebben? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ah, maar wat is "succes" in dit geval? |
Zoals Cresto hieronder aanhaalt: genoeg volk zodat er toch ietwat sfeer is. Draai of keer het hoe je wil maar er zit hier al bijna geen kat meer op dit forum. Dan mogen er nog heel wat members zijn die toezeggen en zeggen dat ze vrienden zullen meepakken ... tegen dat het puntje bij paaltje komt draait het toch weer anders uit.
Daarom volgens mij iets breder mikken en er toch proberen een gezellig feestje van maken met iets meer volk dan BeTA's alleen. Anders kunnen we evengoed met 15 man in iemand z'n living afspreken en wat plaatjes opleggen.
Nuja, gewoon my two cents he :) |
|
|
| Swamper |
| When was the last BeTa party? :toothless |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Swamper
When was the last BeTa party? :toothless |
BeTA wants its own stage on Tomorrowland, fix it. |
|
|
| Xilver |
| Bon, en de interesse is weeral weg. |
|
|
|
|