return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Interessepeiling nieuwe BeTa Party (pg. 5)
View this Thread in Original format
Progrez
Eind juni - begin juli verwachten ze mij in Ibiza. Maar het kan altijd wel iets zijn. Zet het maar op een datum. Ik zal de dag zelf wel zien of ik kan.
TOR
Ik zou eerder in de richting van eind september/begin oktober kijken eigenlijk, dan is de BeTA party een leuke uitsmijter van het zomerseizoen...

Juni = examenperiode in Gent & in juli zijn er al heel wat andere dingen te doen.
Blue Sky 99
Idd, ik pleit ook voor na de zomer als het niet meer in mei kan. De zomer zit veel te vol en veel te veel mensen op congé.

Vreemd dat die zaal trouwens echt zo goedkoop is.
Hoe zit het met Sabam eigl?
Synthesia
quote:
Originally posted by TOR
Ik zou eerder in de richting van eind september/begin oktober kijken eigenlijk, dan is de BeTA party een leuke uitsmijter van het zomerseizoen...

Juni = examenperiode in Gent & in juli zijn er al heel wat andere dingen te doen.


Waarom doen we er geen 2 dan.

V4 begin-midden mei, nog V5 ergens in oktober :-)

Let's get this thing going!

Ik denk dat we met die Trance & Progressive Connection/Trance Family groep op FB al direct een hele hoop mensen kunnen meekrijgen :-)
Synthesia
Is er al overeengekomen welke zaal?

7 mei? 14 mei?
FCB_Fanatic
ik zal wel zien of ik uiteindelijk kan; in mei gaat sowieso heel moeilijk worden voor mij aangezien ik dan al enkele zaken heb gepland. En ook het eerste weekend van juni lukt niet.

van de data die vernoemd worden kan ik de meeste wel denk ik. mijn voorkeur gaat wel uit naar een vrijdag :)
TOR
quote:
Originally posted by Synthesia
Is er al overeengekomen welke zaal?

7 mei? 14 mei?

quote:
Originally posted by Real
http://fuifzaal.be/www2/index2.php (doorklikken op Agenda)
Real
Zijn de meeste examens al gedaan op 24 juni? Da's net een week voor Werchter, ik veronderstel dat er dat weekend verder niet veel te doen is.
Jasperovitsj
Zijn er hier dan nog zoveel mensen die examens hebben?
FenixStyle
quote:
Originally posted by Real
Zijn de meeste examens al gedaan op 24 juni? Da's net een week voor Werchter, ik veronderstel dat er dat weekend verder niet veel te doen is.


Dan is het wel Summerfestival geloof ik. Niet dat er hier op het forum veel volk naar Summerfestival zal trekken, maar het lijkt me toch niet ideaal om de BetaParty te plannen in een weekend dat er al een groot dancefestival plaatsvindt...

Push2005
Iets in mei/juni zou wel leuk zijn
Real
quote:
Originally posted by FenixStyle
Dan is het wel Summerfestival geloof ik. Niet dat er hier op het forum veel volk naar Summerfestival zal trekken, maar het lijkt me toch niet ideaal om de BetaParty te plannen in een weekend dat er al een groot dancefestival plaatsvindt...


Goed punt, die mannen hebben precies zelfs een trance-stage.

10/11 juni dan? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement