|
Interessepeiling nieuwe BeTa Party (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Waarom zouden we nog langer palaveren over de zaal? Ik denk niet dat de Rector mensen gaat wegjagen, financieel is er geen enkel risico, en voor een kleinschalig feestje is het ideaal. Dus laten we gewoon een datum prikken en eindelijk overgaan tot de belangrijke zaken: dj's :p |
|
|
| Real |
| quote: | | Hou er rekening mee dat de zaal al redelijk gereserveerd is tot oktober 2011. |
:nervous:
Ik heb alvast een mailtje gestuurd naar die mannen, om eens te checken welke datums er nog beschikbaar zijn. Ik post het hier dan nog wel. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
:nervous: |
check de agenda eens, der zijn nog meer dan genoeg data over. |
|
|
| Real |
| Als die site up to date is, valt dat inderdaad nog best mee ja. |
|
|
| Config |
| 27 Mei is wel al door mij gereserveerd :toothless |
|
|
| Real |
| De gratis zaal is nochtans wel enkel geldig van juli tot en met september volgens de site, of vergis ik me? :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
De gratis zaal is nochtans wel enkel geldig van juli tot en met september volgens de site, of vergis ik me? :) |
volgens mij is ie in die periode ook gratis als je inkom vraagt. Terwijl dat in mei bv niet het geval is. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Waarom zouden we nog langer palaveren over de zaal? Ik denk niet dat de Rector mensen gaat wegjagen, financieel is er geen enkel risico, en voor een kleinschalig feestje is het ideaal. Dus laten we gewoon een datum prikken en eindelijk overgaan tot de belangrijke zaken: dj's :p |
|
|
|
| Real |
Ik heb ondertussen reactie gekregen, de datums op de site blijken inderdaad te kloppen. :)
http://fuifzaal.be/www2/index2.php (doorklikken op Agenda)
Enkele interessante data in de nabije toekomst:
- 10 of 11 juni
- 24 juni
- 8 juli
- 16 juli
Misschien is het interessant om een poll te houden? Graag in elk geval reeds jullie feedback over deze data. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Goei werk Reejal!  |
|
|
| djcresto |
| 10-11 juni ben ik op congé en 8 juli ook |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Real
Ik heb ondertussen reactie gekregen, de datums op de site blijken inderdaad te kloppen. :)
http://fuifzaal.be/www2/index2.php (doorklikken op Agenda)
Enkele interessante data in de nabije toekomst:
- 10 of 11 juni
- 24 juni
- 8 juli
- 16 juli
Misschien is het interessant om een poll te houden? Graag in elk geval reeds jullie feedback over deze data. :) |
Geen vroegere? Zo begin/midden mei? |
|
|
|
|