|
Interessepeiling nieuwe BeTa Party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik heb mijn verjaardagsfuif gehouden in een (dans)café op de Grote Markt in Dendermonde. Die hebben niet liever dat je daar dingen organiseert. Het café blijft wel open maar je betaalt niks. De aanwezig installatie zal misschien niet naar de normen zijn van de veeleisende dj's maar voor een semi privé party kan dat zeker dienen. |
Weet je de naam nog? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik dacht net hetzelfde.
En als het feestje in min of meer besloten kring gehouden wordt, is er dan wel effectief nood aan semi-bekende dj's? |
Wat versta je onder besloten kring? Kleinschalig zoals de allereerste BeTA party of een halfvolle Rector zoals editie 3? |
|
|
| djcresto |
Café De Knaptand.
Maar is het niet beter om een locatie zoals Gent of Antwerpen te kiezen? |
|
|
| Real |
| Liefst wel natuurlijk. :) |
|
|
| Synthesia |
Ik zal zeker ook van de partij zijn, samen met nog wat peeps.
Indien er wat hulp nodig is bij eventuele organisatie laat maar weten :-)
Let's make this happen. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Als dit doorgaat zal ik sowieso eens rondhoren bij enkele mensen. Als ze meewillen komen we zeker. Als ze niet meewillen tja, misschien kom ik dan wel alleen als het niet te veraf is. |
|
|
| Vishnu |
| Als de focus echt ligt op trance uit de gouden periode ben ik zeker bereid om af te komen. Zelfs bereid om een plaatje op te leggen als de line-up niet gemakkelijk opgevuld zou raken :) |
|
|
| Xilver |
| I'm in as well. Ik zou er ook niks mee inzitten om den B2B van toen met de Jasper nog eens dunnetjes over te doen :) |
|
|
| FredNova |
| ik zie dat ook wel zitten |
|
|
| Jasperovitsj |
| Aan dj-kandidaten zal er geen gebrek zijn, vermoed ik :) (laat ik mezelf daar ook maar bij rekenen :p ) |
|
|
| Real |
Bon, de interesse in een nieuwe BeTa Party is er alvast. :) Als iedereen wat vrienden meepakt, kan er wel eens wat volk opgetrommeld worden.
Ik dacht trouwens ook aan een richtdatum in juli. Of misschien is het interessanter om het niet in de zomervakantie te laten doorgaan? |
|
|
| Progrez |
| Hoe rapper we kunnen zuipen, hoe beter. |
|
|
|
|