|
Interessepeiling nieuwe BeTa Party (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| We hebben nog tijd tot in september, hé :p |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Zoals Cresto hieronder aanhaalt: genoeg volk zodat er toch ietwat sfeer is. Draai of keer het hoe je wil maar er zit hier al bijna geen kat meer op dit forum. Dan mogen er nog heel wat members zijn die toezeggen en zeggen dat ze vrienden zullen meepakken ... tegen dat het puntje bij paaltje komt draait het toch weer anders uit.
Daarom volgens mij iets breder mikken en er toch proberen een gezellig feestje van maken met iets meer volk dan BeTA's alleen. Anders kunnen we evengoed met 15 man in iemand z'n living afspreken en wat plaatjes opleggen.
Nuja, gewoon my two cents he :) |
Veel volk zit hier inderdaad niet meer. Hoe zou dat komen? Nu, je kan via netwerksites wat reclame maken, er zijn heus nog wel trance-lovers "out there" die niet op dit forum zitten, maar dat wordt hier ook maar kritisch bekeken precies... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
wordt hier ook maar kritisch bekeken precies... |
heb je een punt op!! |
|
|
| New Wave |
| Gossie, jullie Belgen zijn nog massaal aan het posten. Hulde. Bij de buren is het leeg. :D |
|
|
| TOR |
| Over noorderburen gesproken... Ik vind dat we Ruben en Chris op de line-up moeten zetten, just like the old days :tongue2 |
|
|
| Pumaz |
| Komt 'ie dan he? :p |
|
|
| Real |
| Ik denk dat ik 17 september in de Rector ga vastleggen, als er dan toch geen financieel risico aan verbonden is. Hopelijk zijn er nog genoeg trance-gezinden in Vlaanderen. |
|
|
| Eagle` |
| for ol' times, relle ik moen u nog een pinke ! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
Ik denk dat ik 17 september in de Rector ga vastleggen, als er dan toch geen financieel risico aan verbonden is. Hopelijk zijn er nog genoeg trance-gezinden in Vlaanderen. |
Enige vorm van promotie zou dan wel wenselijk zijn :p
Maar ik ben er wel bij dan, zolang er maar niet te veel trance gedraaid wordt :toothless |
|
|
|
|