|
Interessepeiling nieuwe BeTa Party (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Joa kzen wel up, en trance geen probleem, zolang het niet van die nieuwe bagger is :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Shotgun voor de warmup trouwens :gsmile: |
|
|
| Xilver |
| I'll take any spot if available ;) Voor 'n classics-only setje. |
|
|
| Real |
| Jasper, weet je nog waar we vorige keer die CDJ800's gehuurd hebben? Ik krijg net van de Rector door dat de CDJ1000's jammer genoeg toch 50 euro kosten. Langs de andere kant; erg duur is dat niet lijkt me. |
|
|
| djcresto |
| Voor 50 euro kunde nie sukkelen denk ik. Vorige keren was alleszins duurder. |
|
|
| Config |
| die cdj1000's zijn in goeie staat alvast, jog wheels ook nog volledig in orde. Kunt ge ni voor sukkelen vind ik. |
|
|
| Config |
| Ik denk dat iedereen wel wil draaien zeker, dat zal nooit wel een probleem zijn :p Ook wel interesse :p |
|
|
| Real |
| Eerst over 50 euro beschikken. :p |
|
|
| FredNova |
de dj's die draaien leggen allemaal 5 euro uit :-)
ben ook steeds te vinden voor een classics setje :-) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
de dj's die draaien leggen allemaal 5 euro uit :-) |
Maak daar maar 10 euro van, liever 5 DJ's dan 10 op één avond :p
Als de party effectief doorgaat op 17 september zal ik wel het begin moeten missen, want er staat een etentje gepland die avond. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Veronderstel dat er wel DJ's genoeg zullen zijn maar ik ben altijd ook wel te vinden om een setje te draaien: warm-up prog setje à la ISOS / Coldharbour sound van tussen 2000 & 2005 dan :) |
|
|
| Jakhira |
| Waarom moet het allemaal trance zijn? |
|
|
|
|