return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen?
View this Thread in Original format
Jappio
Hier maar weer een thread over het voetbalseizoen, dat vorig weekend is begonnen.. Wie wordt er kampioen in de HC Eredivisie en wie degradeerd er?

mijn eindstand:

1. feyenoord
2. PSV
3. Ajax
4. Heerenveen
5. Nac
..

16. RBC
17. Fc Groningen
18. Zwolle

En zo speelt mijn cluppie Excelsior zich mooi veilig met een 13e plek :)
Optimus
ajax denk ik

ADO ADO ADO


:D
mr.marcello
Mijn eindstand:

1. VITESSE :D
2. PSV
3. Feyenoord
4. Ajax
....
18. NEK (sorry TimeportE)

Met vriendelijke groet.
arrows
1. Feyenoord
2. Ajax
3. PSV
.
.
.
.
.
.
.
.
16. De Graafschap
17. RBC
18. Zwolle
jploveparade
PISVEE, Ajakkes of Feyenooit?

Als Amsterdammer zeg ik Guus
mr.marcello
quote:
Originally posted by jploveparade
PISVEE, Ajakkes of Feyenooit?

Als Amsterdammer zeg ik Guus


Je mag als Amsterdammer ook Vitesse kiezen hoor! :D

Met vriendelijke groet.
Cosmic Guy
Ik heb Ajax gekozen, lijkt me duidelijk:D

En waarom stata NAC erbij? die maakt toch geen enkele kans.

RBC, Zwolle en Excelsior worden laatsten.
AFA
1. Ajax
2. psv
3. kakkerlakken
moogwai
Maak die poll eens simpeler.. wordt toch Ajax, Feyenoord of PSV.

En het wordt PSV natuurlijk, wat verwacht je anders van een PSV-er :D

En de nummer laatst wordt denk ik Excelsior.
kolkiewolkie
eeej waarom staat fc twente er nie bij :p :)

oja, serieus, afgaande op de voorbereiding voorspel ik dat HELAAS die arrogante amsterdamse koppen :p :p (ajax dus) gaan winnen :(

ik HOOP natuurlijk dat twente (of zwolle) dat doen, maar das natuurlijk een utopie, sterker nog, het zou me nie eens verbazen als ze allebei degraderen. Vooral de 'acties' die mijn club (twente dus) afgelopen zomer heeft gedaan, het wegmieteren van spelers dus, geeft mij een angstig gevoel dat dit wel es een rampseizoen kon worden..

oja, ik hoop vurig dat vitesse dit seizoen europees voetbal mist, anders is mijn broer aan het einde van de rit weer veels te blij :whip:

-TAIS-


Lijkt me duidelijk...
jploveparade
quote:
Je mag als Amsterdammer ook Vitesse kiezen hoor!


Nou, Vitass wordt 3e na Ajakkes :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement