|
Holland Casino Eredivisie: wie wordt er kampioen?
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Hier maar weer een thread over het voetbalseizoen, dat vorig weekend is begonnen.. Wie wordt er kampioen in de HC Eredivisie en wie degradeerd er?
mijn eindstand:
1. feyenoord
2. PSV
3. Ajax
4. Heerenveen
5. Nac
..
16. RBC
17. Fc Groningen
18. Zwolle
En zo speelt mijn cluppie Excelsior zich mooi veilig met een 13e plek :) |
|
|
| Optimus |
ajax denk ik
ADO ADO ADO
:D |
|
|
| mr.marcello |
Mijn eindstand:
1. VITESSE :D
2. PSV
3. Feyenoord
4. Ajax
....
18. NEK (sorry TimeportE)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| arrows |
1. Feyenoord
2. Ajax
3. PSV
.
.
.
.
.
.
.
.
16. De Graafschap
17. RBC
18. Zwolle |
|
|
| jploveparade |
PISVEE, Ajakkes of Feyenooit?
Als Amsterdammer zeg ik Guus |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by jploveparade
PISVEE, Ajakkes of Feyenooit?
Als Amsterdammer zeg ik Guus |
Je mag als Amsterdammer ook Vitesse kiezen hoor! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Cosmic Guy |
Ik heb Ajax gekozen, lijkt me duidelijk:D
En waarom stata NAC erbij? die maakt toch geen enkele kans.
RBC, Zwolle en Excelsior worden laatsten. |
|
|
| AFA |
1. Ajax
2. psv
3. kakkerlakken |
|
|
| moogwai |
Maak die poll eens simpeler.. wordt toch Ajax, Feyenoord of PSV.
En het wordt PSV natuurlijk, wat verwacht je anders van een PSV-er :D
En de nummer laatst wordt denk ik Excelsior. |
|
|
| kolkiewolkie |
eeej waarom staat fc twente er nie bij :p :)
oja, serieus, afgaande op de voorbereiding voorspel ik dat HELAAS die arrogante amsterdamse koppen :p :p (ajax dus) gaan winnen :(
ik HOOP natuurlijk dat twente (of zwolle) dat doen, maar das natuurlijk een utopie, sterker nog, het zou me nie eens verbazen als ze allebei degraderen. Vooral de 'acties' die mijn club (twente dus) afgelopen zomer heeft gedaan, het wegmieteren van spelers dus, geeft mij een angstig gevoel dat dit wel es een rampseizoen kon worden..
oja, ik hoop vurig dat vitesse dit seizoen europees voetbal mist, anders is mijn broer aan het einde van de rit weer veels te blij :whip: |
|
|
| -TAIS- |

Lijkt me duidelijk... |
|
|
| jploveparade |
| quote: | | Je mag als Amsterdammer ook Vitesse kiezen hoor! |
Nou, Vitass wordt 3e na Ajakkes :) |
|
|
|
|