|
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Antiphus |
| quote: | Originally posted by Optimus
Antiphus (WEL THE SECOND TRIP DRAAIEN HE???:D)
Eye-Riz |
Zal niet gaan lukken!!! hij is Veeeeel te hard en ik hem btw al weggegeven aan een hardstyle dj!!! |
|
|
| Miss Proximus |
hey flapdrol :D
wel goed draaien, want ik heb een uitzending geregeld op Radio Shamwari :D
Live Antiphus, vanaf Nexus Holland :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
ik heb ook nog een routebeschrijving gevonden :p
|
Rielekst!
ik begon me al af te vragen waar ik heen moet moergen... :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Antiphus
Zal niet gaan lukken!!! hij is Veeeeel te hard en ik hem btw al weggegeven aan een hardstyle dj!!! |
:sadgreen: |
|
|
| Little Theseus |
| Zal ik the second flip dan maar meenemen en aan Bemmel lenen voor een avondje? In zIJn set past ie waarschijnlijk wel :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Zal ik the second flip dan maar meenemen en aan Bemmel lenen voor een avondje? In zIJn set past ie waarschijnlijk wel :D |
ghehehe,m tis nog maar de vraag of ie m wil draaien:D |
|
|
| franzelare |
ik ga maar eens kijken wanneer de her is van mijn tentamen van maandag :toothless
want het wil nog niet echt lukken :( |
|
|
| eieregooie |
Rielekst!
Spinnin Jack heb woensdag z'n rijbewijs gehaald... kenne we met de ootoo :D |
|
|
| mr.marcello |
Mensuh, veel plezier vanavond!!!! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Dj Lex |
| Jappi0 en ik zullen wat later komen. Zo rond 12 uur half 1 zullen we er zijn denk ik :) See ya all tonight :D |
|
|
| eieregooie |
Damn... wij zullen wel als eerte thuis zijn... Maarja, de BOB vond het tijd om te gaan... Hij was nog een beetje zwakjes nadattie ziek was geweest deze week...
Maar buiten dat, wanneer is er weer NeXuS? Ik wil MEER :D Zeer geslaagd partijtje dus :) Phatte musica en weer paar nieuwe TA koppen gezien en gesproken... ook leuk! Maar vinnut toch wel jammer da'k er zo snel alweer vandoor moest...
Mensuh, slaap lekker... ;) |
|
|
| New Wave |
Het was gewoon weer SUUUUUUUUUUUUUPER...
Ik ga eerst een stuk pitten.....tot vanavond :p |
|
|
|
|