|
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| Kan allebei :) zal t ff aan lex vragen, maar vorige x wassie volgens mij nie zo positief erover.. na ja,, Lex ga je mee ? :D |
|
|
| Dj Lex |
| Lex gaat ook mee Jappi0 :) |
|
|
| Optimus |
dus wie komen er?
Antiphus
Eye-Riz
duh
:wtf:
magrec
SnuggLe
Ltheseus
New Wave
Optimus
Alferox
Jappio
Dj Lex
Partyhardy!
kolkiewolkie
ahp2002
aphex
misschien:
eieregooie
Mack
THC
Dr Kuipers
jezus, best veel mensen al:) |
|
|
| eieregooie |
Gezellig toch :D
Kweetut alleen nog steeds nie... de "roostermaker" is op vakantie... :mad: |
|
|
| T.H.C. |
| Ik kom ook, misschien met broer of met anderen, weetnognie desnoods kom ik wel alleen.... |
|
|
| basd |
| Ik kom ook (bijna zeker).. |
|
|
| Eye-Riz |
JAAAAAAA!! wat leuk dat dr zo veel komen!
ben heel benieuwd hoehet dit keer wordt!
:D |
|
|
| AlFerox |
klinkt al érg gezellig in ieder geval! :D
eieregooie, beter ga je ook!! kunnen we samen reizen vanaf delft ;)
oh en Donna, jij zou toch ook komen zei je???? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AlFerox
eieregooie, beter ga je ook!! kunnen we samen reizen vanaf delft ;)
|
Jaaaaaaaaaa! Beter KAN ik ook... NEwayz... ik doe me best :) |
|
|
| New Wave |
wat leuk dat er nu meer mensen komen :)
Dit wordt weer lekker sjillen :-) |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Gezellig toch :D
Kweetut alleen nog steeds nie... de "roostermaker" is op vakantie... :mad: |
Als 't goed is gaat Ben 'n poging doen om 't oktober-rooster te make ... als je slim bent stap je nu meteen naar hem toe :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
Als 't goed is gaat Ben 'n poging doen om 't oktober-rooster te make ... als je slim bent stap je nu meteen naar hem toe :D |
Hehehe... "Ben, knul, moe je luisteren..." :D
[EDIT]Heb jij eigenlijk geen zin om mee te gaan?[/EDIT] |
|
|
|
|