|
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Over voorverkoop: daar doen we niet aan. Je kunt WEL reserveren, als extra service , vooral voor mensen die van buiten Utrecht komen natuurlijk wel handig.
Stuur een mailtje naar [email protected]. Je volledige naam graag, met het aantal kaarten dat je wenst te reserveren.NB: reserveringen moeten VOOR 00.00u opgehaald zijn (aan de deur), daarna komen ze namelijk te vervallen.
Zijn er hier trouwens nog mensen die eventueel een dienstje van 1,5 uur zouden willen draaien als vrijwilliger? Zoja, bel dan even op 06-24993324. We zoeken nl. nog mensen voor de laatste paar uurtjes. |
|
|
| eieregooie |
| Ben bleek niet van plan te zijn een poging te wagen tot het maken van een rooster voor oktober... maar hij zou wel z'n best doen om te zorgen dat ik die avond vrij ben... :D Maar ik beloof nog niks, want je weet het nooit... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Zijn er hier trouwens nog mensen die eventueel een dienstje van 1,5 uur zouden willen draaien als vrijwilliger? Zoja, bel dan even op 06-24993324. We zoeken nl. nog mensen voor de laatste paar uurtjes. |
Wat zijn de werkzaamheden?:) |
|
|
| Eye-Riz |
voornamelijk garderobe en glazenhalen (laatste is erg relaxed omdat je al springend de zaal rond kunt dansen, en het eerste is leuk omdat je lekker aan de klets vaak raakt met vreemde mensen)
tenzij je sociale hygiene hebt, dan kunnen we ook barmensen gebruiken :) |
|
|
| Optimus |
| ik wil wel het laatste uurtje glazen halen ghehehe, als ik dat met een andere TA samen mag doen:D |
|
|
| Eye-Riz |
te gek Opti :) 
Mag ik je telefoonnummer aan Cathelijne geven? Neemt zij contact met je op! (zij maakt het rooster) |
|
|
| Optimus |
| nu iemand vinden van de TA's die ook mee wilt doen:D:p |
|
|
| Eye-Riz |
| hoorde ik daar TIm niet roepen dat ie heel graag wilde helpen? :D :D :D |
|
|
| Little Theseus |
| nee dat hoor je net verkeerd, dat was ik. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hoorde ik daar TIm niet roepen dat ie heel graag wilde helpen? :D :D :D |
Sign me IN!!!! Tin, Bas en ik gaan jouw helpen. |
|
|
| Eye-Riz |
| moet ik alleen nog wel het nr van Bas hebben :) pm maar! |
|
|
|
|