|
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| Onno = Partyhardy! op PF:) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En bedankt he! :( |
oeps! sorry! :D ik heb het al aangepast! :)
Verder hele vette foto's franzelare!!! :) :cool:  |
|
|
| Eye-Riz |
foto's zijn echt geweldig!! erg bedankt Frans! ik beleef het feest weer helemaal opnieuw :)
namen van de dj's kloppen :) |
|
|
| Jappio |
| phatte foto's zeg! Cool dat ze er nu ook opstaan :D |
|
|
| New Wave |
lachuh foto's!!!!
Tin, wat kijk jij ontiegelijk sick uit je ogen, krieg der helemaal haarde teupels von.:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik heb trouwens wel die snoepjespot gezien bij de wc :) nog ff vette lachkick gehad met snuggle daarzo whehe
"he vergeet je niet iets" --> superlol was dat
btje wause gasten voor de gek houden whehe |
Whehehe LOL! Dat was geweldig ja :) Net doen of die mensen geld moesten dokken :) We hadden rijk kunnen worden Jappi0! :D
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
oho, stelletj gemenerds :) kun je wel! zoek iemand van je eigen niveau.. o sorry, WAS dat jullie eigen niveau? Dan heb ik natuurlijk niets gezegd :) |
Nou nou..snik :( :( |
|
|
| Eye-Riz |
| ik doel dus ook op dat voor de gek houden snuggle!! jullie zijn bandietjes!!! :p |
|
|
| Jappio |
hehe nee horr!! Toen die gast zn portemonee uit zn zak haalde begonnen wij te scheuren van het lachen whehehe
lol |
|
|
| New Wave |
mwhahaha, meen je niet?!?!?! :D
Goeie a(ja)xie :p |
|
|
| Eye-Riz |
| dat zeg ik dus, bandietjes :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
dat zeg ik dus, bandietjes :p |
Maar wel hele lieve!!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
dat zeg ik dus, bandietjes :p |
OEF! Kinky! :)
Was gewoon echt een lache actie van ons :)
| quote: | Originally posted by New Wave
Maar wel hele lieve!!! |
Duh! We are ! |
|
|
|
|