return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Optimus
Antiphus (WEL THE SECOND TRIP DRAAIEN HE???:D)
Eye-Riz

duh

:wtf:

magrec
Leander
dj Alpha
SnuggLe
basd
Ltheseus
New Wave
Optimus
Alferox
Partyhardy!
kolkiewolkie
franzelare
ahp2002
aphex
eieregooie+wie allemaal nou?:D

misschien:

Mack
THC
franzelare
word volgens mij wel gezellig :) en T.H.C. gaat vast ook wel :)
Eye-Riz
je vergeet Leander :D

Maareh, da's een behoorlijk groot groepje :D
Donna zei op PF dat ze misschien ook wel kwam! zou leuk zijn. jammer dat mss P dr niet ook is. zou lachen zijn,de drie dames bij elkaar :D
Miss Proximus
rubb it in :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
eieregooie+wie allemaal nou?:D

ALS ik dus inderdaad vrij heb gekregen zaterdag dan kom ik samen met Access... en Misschien Spinnin Jack... maar die weet ut toch altijd pas op het laatste moment, dus daar valt niets over te zeggen...
T.H.C.
quote:
Originally posted by franzelare
word volgens mij wel gezellig :) en T.H.C. gaat vast ook wel :)

jazekersss ik kom ook wel! zit dan alleen al in deemter dus kom wel met de tjoekert naar Utrecht ofzo...ik heb nog nix geregeld...

Oja...maak je ook kans om nu niet binnen te komen zonder te reserveren? mijn broer wilde ook graag nog langskomen met een vriendin maar hij weet het nog niet zeker...of kan je ook gewoon wel reserveren omdat ze om 12 uur toch ongeldig worden?
eieregooie
JAAAAAAAAAAAA! Ik heb vrij dus ik kom :D Met Access in ieder geval!
Eye-Riz
als je niet reserveert, loop je gewoon de kans dat je niet binnen komt (tenzij je vroeg bent). Die kans is reëel, aangezien we vorige keer uitverkocht waren.
Reserveer anders gewoon, na 00.00u komen reserveringen te vervallen. Dus als je niet komt is er nog niets aan de hand.
NB: mail even naar [email protected], want mijn pc is gecrashed, en ik kan de nexus-mail niet uitlezen op mijn werk...

TOT ZATERDAG!!!!
kolkiewolkie
zooo

maat van mij gaat OOK niet mee... hij heeft (klinkt herkenbaar) tentamens maandagmorgen om 8.30 :p

ik kom dus met frans :) (kbel je nog)
Jappio
Lex en ik komen ook.. in tegenstelling tot eerder vermelde berichten :)

see u saturday :D

franzelare
he kolkie ik heb ook maandag morgen om 8.30 tentamens hoor :D

maar ik ga toch ook !! zeg hem dat maar :p
magrec
ik heb ook nog een routebeschrijving gevonden :p

New-wave sjek je sms ff die tijd haal ik namelijk echt niet ben blij als ik om 22:30 op station utrecht ben....(ongeveer) heb helaas nog een wedstrijdje badmintonnen om 17:00 in heerde :stongue: :crazy: :p :p :p :p whehe dat gaat niet goed :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement