|
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Harry??
Ja zo heet ik ja :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ja, das mn 1e naam..
mijn volledige naam is namelijk harry-tim! :D |
:rolleyes:
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk Johan...
:D |
|
|
| New Wave |
| willen jullie niet spotten met mijn naam 'Johan' !!!! |
|
|
| Little Theseus |
Deze Arie is d'r uiteraaaaaaaard ook bij, ik kan niet wachten tot ik jullie; Erik, Mark, Stephan en Bob weer zie!!!!
| quote: | :D:D:D
loopt een man op het vliegveld naar een taxi toe en vraagt aan de chauffeur wat kost een ritje naar Den Haag? dat kost 40 Euro. zegt de man: als ik 80 Euro geef wil je me dan pijpen onderweg? zegt de chauffeur: dan moet u naar de hoeren gaan.
de man loopt door naar de volgende taxi en vraagt wat een ritje naar Den Haag kost. en de chauffeur zegt dat dat standaard is en dat kost 40 Euro. de man vraagt als hij 80 Euro geeft of hij dan onderweg wil pijpen en de chauffeur zegt ook dat hij dan naar de hoeren moet gaan. de man loopt naar de derde taxi en vraagt wat een ritje naar Den Haag kost en de chauffeur zegt dat is standaard 40 Euro.
zegt de man als ik u nou 50 Euro geef wilt u dan bij het wegrijden lachend naar uw collega's zwaaien?
:D:D:D |
|
|
|
| Dr. Kuipers |
| Damn Theseus die is echt goed :D :D :D |
|
|
| Eye-Riz |
maareh, ik verwacht eigenlijk wel wat meer animo hoor!
Donna, RV??? Wanneer komen jullie nou?
En de REST?!?!?!?!? of durft niemand nou meer een smoesje te verzinnen...?
gewoon 'geen zin' werkt altijd hoor. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
maareh, ik verwacht eigenlijk wel wat meer animo hoor!
Donna, RV??? Wanneer komen jullie nou?
En de REST?!?!?!?!? of durft niemand nou meer een smoesje te verzinnen...?
gewoon 'geen zin' werkt altijd hoor. |
ssssssssssst |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
maareh, ik verwacht eigenlijk wel wat meer animo hoor!
Donna, RV??? Wanneer komen jullie nou?
En de REST?!?!?!?!? of durft niemand nou meer een smoesje te verzinnen...?
gewoon 'geen zin' werkt altijd hoor. |
ik zal vandaag wel kaartje reserveren :p |
|
|
| Jappio |
Ik ga ff kijken of er dan wat mogelijk is :) Partyhardy ging ook namelijk dus hoef nie alleen te gaan dan.. Probleempje is dat ik die dag ook dagje uit heb met opa & oma, die wat vieren (geloof dat ie 70 is geworden ofzo). Maar het is iets vanne 20.00 afgelopen, dus er moet wel wat mogelijk zijn denk ik :)
Hoe zit het met voorverkoop? Of is dat gewoon aan de deur? |
|
|
| AlFerox |
| je kan anders toch ook gewoon met DJ Lex gaan?? :) |
|
|
| magrec |
| of je gaat alleen :) |
|
|
|
|