|
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
www.nexusparties.nl
Wie gaat er mee? Eye-Riz draait ofcourse ook weer!
De addiction clan zal wel aanwezig zijn neem ik aan (Alpha, New_Wave & Optimus)... wie nog meer?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
www.nexusparties.nl
De addiction clan zal wel aanwezig zijn neem ik aan (Alpha, New_Wave & Optimus)
|
:rolleyes: :p :D word ik alweer vergeten...:whip: :whip: :p
mja denk wel dat ik er ben... |
|
|
| Partyhardy! |
| Hier ben ik zeker bij! :) ik heb er NU al zin in! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Dikke mik. Me beste vriendin geeft op 28 sept of 5 oktober haar feest :( en kan t niet maken om daar niet heen te gaan
Afwachten dus :whip: |
|
|
| New Wave |
| JAAAAJAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAJA...paaaaaaaaaaarty :D |
|
|
| T.H.C. |
| Da's jammer peet, ik ga wel hard m'n best doen om hier heen te gaan, wil al lange tijd een keertje naar Nexus(lekker hakken op eye rizz;) ) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dikke mik. Me beste vriendin geeft op 28 sept of 5 oktober haar feest :( en kan t niet maken om daar niet heen te gaan
Afwachten dus :whip: |
hebbie een foto?:D
en ikke ben erbij:D |
|
|
| Optimus |
een van de dj's die komt draaien is The Soundtraveller....
wies da?
wat draait ie?
Iris, geef es wat info:D |
|
|
| AlFerox |
volgens mij draait die hardcore! :p ;)
waar is iris eigenlijk??
is je computer kapot ofzo iris?? :D
vertel idd even wat over het feest ofzo! |
|
|
| kolkiewolkie |
| voor nu kan ik me nog nix bedenken wat me tegen gaat houden :D |
|
|
| ahp2002 |
| maggik ook kome? ik zuip wel veel, maar ben best lief |
|
|
|
|