return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Little Theseus
Goed verslag Snuggle!

Ik ben eigenlijk niet eens zo gaar, maar dat zal ik morgenochtend als ik vroeg in de collegezaal zit wel gaan merken :(

Deze editie van Nexus overtrof de vorige ruim!
Complimenten voor de organisatie!

Dat werken achter de garderobe viel ontzettend mee maar volgende keer sta ik zeker met Tim en Tim achter de bar!

Ik wil alle aanwezige TranceAddicts bedanken voor deze ontzettend relaxede avond!


wraf!
tsjilp!
duo penotti!
herman van veen!
de vlieger!
ajax feyenoord 2-1!!!
wassenaar!
deodorant-spray!!!!!
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
DjLex, NewWave, SuperSjinees, Donna, RV, Jappi0, Kolkiewolkie, Partyhardy, THC, Franzelare, BasD, Harmen, Ltheseus, Alpha, Eye-Riz, Leander, Aphexx, Antiphus & friends… bedankt! Het was gezellig! :) :)

:rolleyes:


;)
basd
Was inderdaad een erg geslaagd feestje...

Top-sfeer, leuke mensen, goeie muziek (nou ja, voor het grootste deel dan ;) ).. Zeker de moeite waard om de volgende keer weer te komen.
magrec
dit is echt slecht...damn wat een spierpijn heb ik whehe auww!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie

:rolleyes:


;)


Eh..foutje. Aangepast :)
Sorry..maar jullie waren ook zo rap weg :p
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Sorry..maar jullie waren ook zo rap weg :p

Ja, wrijf het er maar in he... :p :D
Donna
Kep die faalhaas nog zo gezegt dat jij nog nie moe was eieregooie!

Hij zou stoeremannegedrag vertonen en blijven tot t einde zei ie,volgende keer geloof ik m niet meer en bind ik m buiten aan een boom,vinden we wel weer als t licht wordt:haha:
eieregooie
Goed plan! :D
kolkiewolkie
Iris schiet es op met die pics goedkeuren!

dit is trouwes mn DUIZENDSTE POST.

die MOET dus in een nexusdraad, hierbij dus :)

kwas nog vergeten te melden dat ik nog nooit zon kudde met wappie volk gezien heb :p :p , en eveneens had ik nog niet gemeld dat ik dankzij antiphus eindelijk dirty - dirty een keer live gehoord heb... had nie verw8 dat dat nog ooit ene keer zou gebeuren :) . Overigens ga ik er op vooruit met betrekking tot plaatjes herkennen (als ik in herhaling val moet je dat gewoon zeggen hoor ;) ), want ik herkende er nu buiten antiphus zn set om 5 tegenover 1 de vorige keer :D

hehe, en dat in 7 uur tijd ofzo :eek: :clown:
eieregooie
Hahaha! Ik heb er ook wel 2 herkend! :toothless

Born Slippy en Sonic Empire... 2 klassiekers :D

franzelare
IK HEB MAIL GEHAD VAN IRIS!!!!

zodra tommie weer online is gaan de foto's naar hem toe want iris heeft ze goed gekeurd!! Ik zet zo snel mogenlijk alle namen er onder maar ik denk niet dat dat vandaag nog gaat gebeuren :)

dus op naar de volgende nexus :) ik heb er nu al weer zin in!! ik kan het niet vaak genoeg zeggen wat een superfeest!

en ik heb ook 1 plaat herkend hoor :p dat was dus ook born slippy maar ik denk dat iedereen die wel heeft herkend!
Optimus
PF doet t niet nij mij:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement