|
NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
openbaar mag ook toch?:D
en we gaan wel met zijn 3en tegelijk he!:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
openbaar mag ook toch?:D
en we gaan wel met zijn 3en tegelijk he!:D |
sl3tjes,:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
sl3tjes,:D |
Ja lekker he? :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
sl3tjes,:D |
Ja lekker he? :p |
|
|
| Eye-Riz |
| kusjes voor jullie alledrie dan :) |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
[EDIT]Heb jij eigenlijk geen zin om mee te gaan?[/EDIT] |
He bah ... moek weer vrij vrage enzo ... druk met school, belangrijke ... enz enz enz ... :rolleyes: :rolleyes:
Jah ... denk wel dat ik zin hep :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
Jah ... denk wel dat ik zin hep :D |
Sweet :D |
|
|
| Eye-Riz |
en wat is de stand nu?
:D |
|
|
| Optimus |
| ow ja moet nog mailen doek morgen nu moe |
|
|
| Miss Proximus |
Veel plezier allemaal :)
Jammer dat ik er niet bij ben...ennu...hou de vrouwen bij Andreas vandaan (grin) :happy2: |
|
|
| SnuggLe |
Ik wil ook wel helpen glazen ophalen Iris, maar dan alleen met Tin Tim en Bastiaan :) Lekker knus met zijn 4-en :)
Groet,
SnuggLe |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Veel plezier allemaal :)
Jammer dat ik er niet bij ben...ennu...hou de vrouwen bij Andreas vandaan (grin) :happy2: |
Waarom kom je niet dan???
:p :D |
|
|
|
|