|
Wie rookt er allemaal ? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by @ddicted
In het eerste moet ik je gelijk geven, hoewel het niet echt vergelijkbaar is.
Het tweede betwijfel ik ;) |
was niet jij degene diemet een nog onzinniger voorbeeld kwam? :D
het tweede: ik zou het maar niet uitproberen :D net zoiets als scheel kijken terwijl de klok twaalf slaat :) |
|
|
| Eye-Riz |
als jij heel serieus wil stoppen THC, dan kom je er wel af, zo moeilijk is het namelijk niet. DAt lijkt het alleen maar. Dat boek van Allen Carr is een steuntje in je rug, en als je het even moeilijk hebt, denk je meteen terug aan zijn woorden. Da's fijn, want dan ben je er heel bewust mee bezig. Hij hakt nl. echt ELK smoesje met de grond gelijk. Ik had nl. smoezen om te roken die ik nog bij niemand anders heb gehoord, maar die hij dus WEL kende, en daar op reageerde.
Je zult het alsnog zelf moeten doen, maar het is wel een goed hulpmiddel.
Over dat vriendje dat weer stiekem rookt: hij heeft alleen zichzelf ermee als ie het stiekem doet... (staat overigens ook in dat boek, hihi!)
Wat je ook zou kunnen doen, is informeren naar Zyban. Dat werkt echt HEEL erg goed. Wil ik je wel meer over vertellen maar dan moet je maar mailen (ben niet zoveel online lately) |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
was niet jij degene diemet een nog onzinniger voorbeeld kwam? :D
het tweede: ik zou het maar niet uitproberen :D net zoiets als scheel kijken terwijl de klok twaalf slaat :) |
Mag ik dan wel weten wat het nog onzinnigere ("nog onzinniger" in de zin van "ik praat onzin"?? ;)) voorbeeld was ? |
|
|
| Donna |
| hoe onzinnig allemaaaaaaaal |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
als jij heel serieus wil stoppen THC, dan kom je er wel af, zo moeilijk is het namelijk niet. |
Ik heb 't 2x geprobeerd maar 't is uiteindelijk op niks uitgelopen.
Ja, ik rook dus en stoppen daar begin ik voorlopig toch nog niet aan.
Op zich is stoppen niet zo heel moeilijk maar ik zou er wel een goeie motivatie bij moeten hebben, niet zo'n motivatie van: 'Het is slecht voor je', dat werkt bij mij niet. |
|
|
| New Wave |
| quote: | | niet zo'n motivatie van: 'Het is slecht voor je', dat werkt bij mij niet. |
wel vaag want dit isd volgens mij de rede waarom 100% stopt...omdat het slecht voor je is.....je stopt niet omdat de buurman zijn plantjes water geeft ofzo :conf: |
|
|
| eieregooie |
Je kan ook stoppen omdat het slecht is voor de mensen om je heen... Bijvoorbeeld wanneer je vriendin liever heeft dat je stopt, waneer je samen gaat wonen en je partner niet wil dat het hele huis naar rook ruikt, of, wat volgens mij vrij vaak voorkomt, wanneer er kinderen geboren worden...
De eerste, en vooral ook de laatste zouden goede redenen kunnen zijn voor mij om te stoppen... |
|
|
| Optimus |
| stoppen omdat het te duur wordt! |
|
|
| Eye-Riz |
| roken is gewoon smerig. alleen rokers denken van niet omdat ze zijn gebrainwashed door de sigaretten :) |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Je kan ook stoppen omdat het slecht is voor de mensen om je heen... Bijvoorbeeld wanneer je vriendin liever heeft dat je stopt |
Dat is inderdaad een goeie reden (voor mij dan).
Ik ben wel eens gestopt voor een vriendin alleen toen 't uit was viel ik weer in m'n oude ritme.
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
roken is gewoon smerig. alleen rokers denken van niet omdat ze zijn gebrainwashed door de sigaretten
|
Rokers vinden 't niet smerig want anders zouden ze niet roken ;) |
|
|
| Eye-Riz |
ze DENKEN dat het lekker is...
en ik weet precies hoe rokers denken, heb jarenlang ZELF gerookt!!
Maar als je je serieus af gaat vragen wat er nou lekker aan is om verbrand papier met wat planten erin in je longen te stoppen, dan verklaar je jezelf toch voor gek dat je zoiets onzinnigs doet?
komt dus allemaal door de nicotine verslaving, die laat je dingen denken, daardoor verzin je smoesjes om het te rechtvaardigen. |
|
|
| Emphelator |
| Natuurlijk is het nicotine-verslaving, maar het kan toch wel zo zijn dat je 't lekker vind ruiken? |
|
|
|
|