|
Wie rookt er allemaal ? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
|
nogmaals: als je zo graag zo gezond wil leven. wordt je veganist en geheelonthouder, sluit je je voor de rest van je leven op in je huis, blindeer je de ramen en koop je een zuurstofmasker. |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ja van te lang in de zon zitten krijg je ook kanker. blabla.
betekent dat dan ook dat jij nooit in de zon zal lopen? :rolleyes: |
Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief. |
jawel dus. je kan ook thuis blijven.
je kiest er toch zelf voor om je op zulk soort kwade plaatsen te begeven waar dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.
:rolleyes: :clown: |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by AlFerox
nogmaals: als je zo graag zo gezond wil leven. wordt je veganist en geheelonthouder, sluit je je voor de rest van je leven op in je huis, blindeer je de ramen en koop je een zuurstofmasker. |
:mad:
Ik zeg dat je van passief roken kanker kan krijgen, krijg je zo'n antwoord !?
Het gaat niet om mij, maar om iedereen. De feiten blijven, iemand kan kanker krijgen omdat andere roken. |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by AlFerox
jawel dus. je kan ook thuis blijven.
je kiest er toch zelf voor om je op zulk soort kwade plaatsen te begeven waar dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen.
:rolleyes: :clown: |
je wil het toch nie begrijpen..... |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by @ddicted
:mad:
Ik zeg dat je van passief roken kanker kan krijgen, krijg je zo'n antwoord !?
Het gaat niet om mij, maar om iedereen. De feiten blijven, iemand kan kanker krijgen omdat andere roken. |
wat ik jou probeer duidelijk te maken is dat je het moet relativeren.
de wereld is zo ongezond as hell, dus ga dan niet lopen muggenziften dat je van passief roken misschien, eventueel, ooit nog eens, kanker zou kunnen krijgen.
sim-pel. |
|
|
| Donna |
Dus als jij langs fabrieken en/of industriemeuk loopt bel je ze eerst allemaal ff af om te vragen of ze de productie tussen 4 en 5 ff stopzetten omdat jij derlangs mot lopen??
Kun je allemaal vreselijk kanker van krijgen en jij kunt er niks aan doen dat je erlangs moet.....
En dan nog al die mensen die aan die lopende band met JOUW eten en drinken lopen spelen zeg......ze zouden er vanalles in kunnen gooien waar je kanker van krijgt,zelfs een insane dude zou er een druppel sero-positief bloed in kunnen laten flikkeren oid,dan heb je een flesje heinz tomaten ketchup dat aids bevat......W00000000T
Mensen die het vreselijke trieste gedrag vertonen over rokers zoals een aantal dudes hier op dit forum doen zijn gelijk exit bij mij,tering hey,je zal zo'n jankerd in je bed hebben,nee manne(tjes) jullie kunnen beter wat miertjes gaan neuken
Ik rook lekker mn peukie,ennuh,blijf daardoor vooral ver uit mn buurt,kep een allergie voor zeikerds:crazy: :tongue2 |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by AlFerox
wat ik jou probeer duidelijk te maken is dat je het moet relativeren.
de wereld is zo ongezond as hell, dus ga dan niet lopen muggenziften dat je van passief roken misschien, eventueel, ooit nog eens, kanker zou kunnen krijgen.
sim-pel. |
Dat de wereld ongezond is weet ik ook wel, maar dit is iets waar je zelf niet voor kiest en waar wel wat aan te doen is.
Dat probeer ik je duidelijk te maken.:) |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Donna
Mensen die het vreselijke trieste gedrag vertonen over rokers zoals een aantal dudes hier op dit forum doen zijn gelijk exit bij mij,tering hey,je zal zo'n jankerd in je bed hebben,nee manne(tjes) jullie kunnen beter wat miertjes gaan neuken
|
Wanneer vertoon je vreselijk triest gedrag ? Als je zegt dat je niet rookt en je het liefst hebt dat je vriendin dit ook niet doet ?
Mij een zorg dat iemand rookt, boeit me helemaal niks. Ik vind alleen dat de niet-rokers ook recht op bescherming hebben. |
|
|
| AlFerox |
haha, Donna 
| quote: | Originally posted by @ddicted
Dat de wereld ongezond is weet ik ook wel, maar dit is iets waar je zelf niet voor kiest en waar wel wat aan te doen is.
Dat probeer ik je duidelijk te maken.:) |
je kiest er wél zelf voor! niemand verplicht jou om in de rokers-coupé te zitten. niemand verplicht jou om naar het cafe of de discotheek te gaan.
bovendien mag in openbare gebouwen al niet meer gerookt worden. en als het wel mag dan is dat in afgesloten ruimtes. |
|
|
| @ddicted |
| quote: |
je kiest er wél zelf voor! niemand verplicht jou om in de rokers-coupé te zitten. niemand verplicht jou om naar het cafe of de discotheek te gaan.
bovendien mag in openbare gebouwen al niet meer gerookt worden. en als het wel mag dan is dat in afgesloten ruimtes. |
Als ik uit wil gaan is er geen alternatief voor een cafe of discotheek. Ik weet ook wel dat er waarschijnlijk nooit een alternatief zal komen hiervoor, en het let mij ook niet om er niet naar toe te gaan.
Waar het mij om gaat is dat er ook nog nooit over nagedacht is om er een oplossing voor te zoeken, probeer eens iets: een rookvrije avond, discotheek waar niet gerookt mag worden ofzoiets.
Maar euh ik denk dat jij toebent aan een sigaretje ;) Dus zullen we het hierbij laten ?? |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by AlFerox
haha, Donna 
|
:p
Ach @ddicted,alleen als jij je aangesproken voelt mag je je gedrag tot het trieste benoemen,maakt me ook nie zoveel uit.
Zelfs in gelegenheden waar wel gerookt mag worden zitten mensen die kijken alsof je adolf hitler's handlanger bent als je een peuk opsteekt,k bied ze er altijd netjes 1tje aan dan,snap niet waarom ze zich dan zo ongemakkelijk voelen:conf: :tongue3 |
|
|
|
|