return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Wie rookt er allemaal ? (pg. 6)
View this Thread in Original format
MaGiK54
Zo kan weer op het forum op me werk. Ze hadden de site ruim een maand geblokt. Scheelt weer een hoop peuken roken op me werk. Geen internet is meer peuken roken. :D
Donna
Goed voor de portomonee dus:)
eieregooie
quote:
Originally posted by @ddicted
Als ik uit wil gaan is er geen alternatief voor een cafe of discotheek. Ik weet ook wel dat er waarschijnlijk nooit een alternatief zal komen hiervoor, en het let mij ook niet om er niet naar toe te gaan.
Waar het mij om gaat is dat er ook nog nooit over nagedacht is om er een oplossing voor te zoeken, probeer eens iets: een rookvrije avond, discotheek waar niet gerookt mag worden ofzoiets.

Moet je es in Den Haag gaan kijken... hangen overal van die posters "Rookvrij Swingen". Er wordt dus zeker wel aan gedacht... Maar volgens mij loopt ut voor geen meter... Als er echt zo'n behoefte was aan rookvrije uitgaansgelegenheden dan waren er echt wel meer geweest hoor...
@ddicted
quote:
Originally posted by eieregooie

Moet je es in Den Haag gaan kijken... hangen overal van die posters "Rookvrij Swingen". Er wordt dus zeker wel aan gedacht... Maar volgens mij loopt ut voor geen meter...


ow nog nooit gezien, toch goed dat er aan gedacht wordt.

quote:

Als er echt zo'n behoefte was aan rookvrije uitgaansgelegenheden dan waren er echt wel meer geweest hoor...


Daar heb je ook wel gelijk in, komt natuurlijk ook omdat de gevolgen niet of niet direct merkbaar zijn.
Chicane
Ei, dat jasper zinnetje was voor Jappio bedoeld... ;)
franzelare
ik rook eigenlijk alleen maar groente van eigen bodem want mijn mama zegt dat groente van eigen bodem gezond zijn :p
Joost008
Nee ik rook ook nie en ben het ook nie van plan, soms met uitgaan krijg ik wel eens een peuk, maar verder dus helemaal niet.
Dj Lex
Ik rook ook niet, soms een sigaar op een feestje, maar dan de volgende dag heb ik aweer spijt, want de smaak en droge bek die je eraan overhoudt is verschrikkelijk. :D:D:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik rook ook niet, soms een sigaar op een feestje


Hoe dikker hoe beter, mmmmm, zo nu en dan een vette sigaar is echt lekker. :D
Smirnoff
Ik "Rook" alleen met oud en nieuw een dikke sigaar om rotjes af te steken.:D:D:D:toothless

techno:logy
quote:
Originally posted by franzelare
ik rook eigenlijk alleen maar groente van eigen bodem want mijn mama zegt dat groente van eigen bodem gezond zijn :p


hehehe, ik rook zo af en toe een peukie
(tijdens het uitgaan)
John
zow..best verhitte discussies hiero over roken:D

maar volgens mij zijn alleen de mensen met astma enzo de mensen die er echt last van hebben..
als ik uit ga dan heb ik nergens last van..alleen als iemand die rook in me gezicht blaast krijg ik wel hoestneigingen hehehe, en je klere meure altijd zo naar de rook de dag erna..das ook wel rot.
en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van:D (in het zoenen..niet in de kauwgom)

conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar.. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement