return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Wie rookt er allemaal ? (pg. 13)
View this Thread in Original format
Optimus
spaar die 25 euro per week en in de kerstvakantie kan je van dat geld op vakantie:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.
Thnx iris je hebt me aan het denken gezet.


Afgelopen weekend te ver gegaan??? :conf:

Viel wel mee toch :D haha

Maar leuk dat je weer probeert te stoppen. Ik ben benieuwd!
Eye-Riz
GOEDZOOOOOOOOOOOOOOO!!!
gefeliciteerd!!!!!



en een dikke smakkerd!
ik ben ondertussen al 2 weken niet-roker :)
en het gaat me prima af. Tuurlijk heb ik af en toe zin, maar ik heb geen zin om al die moeite voor niets te hebben gedaan, en ik weet ook dat ik met 1 trekje weer verslaafd ben. Want na 1 trekje komt 1 sigaret, en daarna 1 pakje, etc. Als mensen me nu zouden vatbinden en me dwingen om er 1 te roken, zou ik dat heel erg vinden, ik wil het per se niet meer. Het is lekker om niet meer na te hoeven denken of je wel sigaretten hebt, vooral dat is erg leuk. Ik begin ook echt meer te ruiken (vooral mensen die net gerookt hebben, blegh!)

Kijk alleen uit, je gaat jezelf na een tijdje smoezen aanpraten, net of al je motivatie die je in het begin had, er niet meer is (zoals inderdaad 'het is slecht voor me': toen ik de 1e keer stopte, had dat op het laatst geen zin meer om te zeggen tegen me, want dan kwam ik met de smoes 'we gaan toch allemaal dood'.) Je gaat jezelf dus voor de gek houden. Als ik dat nu heb, kan ik me bedenken dat IK dat niet ben, maar dat het mijn verslaving is die dat zegt.

ik hoop dat jij je dat ook bedenkt als je het even moeilijk hebt!
Chicane
(_)____)____________)))~~~~~~~~~


:D
magrec
T.H.C. veel succes!!!!!
Ik hoop dat je het vol houdt!!
TravelDog
nah..
Eye-Riz
quote:
Originally posted by Chicane
(_)____)____________)))~~~~~~~~~


:D


zucht....:rolleyes:
T.H.C.
Bedankt allemaal, ik heb nu wel een stok achter de deur, kan het nu hnatuurlijk niet meer maken om weer te gaan roken, wel handig dit...
Jij ook feli. Iris met je 2 weekies!,hoe lang blijf je zo giga opgefokt?, ik begin bij het minste al te vloeken en te tieren, heb op mijn werk een gipswand kapotgeschopt, oops :D
Chicane
quote:
Originally posted by Eye-Riz


zucht....:rolleyes:



ze vind me leuk :)
Jappio
Ik wil jullie allebei veel suc6 wensen, maar dat lukt vast wel als ik zo jullie verhalen hoor :) :)

T.H.C.
ok....bekenning...gvd ik weet dat petrus nu keihard moet lachen maar ik geef het toch maar toe....blowen is niet gelukt ik heb er nu weer een in de fik staan:confused: roken ga ik toch maar wel proberen...

edit en morgen boekje kopen:D
New Wave
AHH SLECHT ZEG, NUAL?!?!?!

WATJE!!!!




:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement