|
Wie rookt er allemaal ? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
zozo, dit is regelrecht spam-gedrag ;)
5 posts achter me mekaar van iris |
|
|
| Eye-Riz |
hier Blik, VANGEN, komt er nog een :D (ALS ik dan weer eens op het forum ben, dan moet ik er ook goed gebruik van maken, niet? :D )
| quote: | | ehmm daar kom ik dan denk ik nie achter, zoals gezegd, ik vind het niet lekker ruiken, ik knap er gewoon op af, net zoals jij waarschijnlijk ook doet bij stinkvoeten / slechte adem of weet ik veel wat.. Mijn ding dus en jij hoeft en kan het je ook niet voorstellen omdat je zelf rookt denk ik dan maar. Het staat hoog op mijn prioriteiten lijstje, net als dat mooie figuur en het leuke gezichtje |
Ik neem aan dat je grappig probeert te zijn? Ik neem aan dat je dit niet echt serieus meent he? Want dan ben je wel HEEEEEEEEL erg kortzichtig en oppervlakkig! Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |
Ieuw...
:p Hehehe... nix aan te doen he... jammergenoeg... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ik neem aan dat je grappig probeert te zijn? Ik neem aan dat je dit niet echt serieus meent he? Want dan ben je wel HEEEEEEEEL erg kortzichtig en oppervlakkig! Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |
Nee hor meen het serieus. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ik neem aan dat je grappig probeert te zijn? Ik neem aan dat je dit niet echt serieus meent he? Want dan ben je wel HEEEEEEEEL erg kortzichtig en oppervlakkig! Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |
Muhahahaha,indeed,en hijzelf kaal wordt en een dikke vette cellulitus bierbuik:tongue3 |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | | Wat zul jij een midlife crisis krijgen zeg, als je deerne moddervette drilbillen krijgt en uitegerekte hangtieten... |
| quote: | | Muhahahaha,indeed,en hijzelf kaal wordt en een dikke vette cellulitus bierbuik:tongue3 |
zozo dames, ervaring mee? ;)
Oja dit was een poll over roken, heb nu pas gestemd en ja ik rook. maar ben er niet zo blij mee, heeft iemand hier dat boek van Allan Car "stoppen met roken" gelezen? en wat zijn je ervaringen? ik heb gehoord dat het best een goed boek is omdat je je eigen rookgedrag gaat begrijpen, maar ik ken niemand die het gelezen heeft, ben wel benieuwd. |
|
|
| Teknikol |
zozo t.h.c.... jij wilt stoppen!
ik rook ook hoor maar stoppen zie ik nog ff niet zitten. Mijn tante is gestopt door een hele vage methode. Je krijgt dan een oorbelletje in van staal ofzow...wanneer je dan trek krijgt in een sigaret moet je langs dat ding wrijven met een magneetje! het veranderd je smaakpappillen ofzo, dusja.
En mn tante rookte als een ketter dus het werkt wel blijkbaar. Kweenie hoe de methode heet, maar onder de 18 jaar is het gratis! |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
zozo dames, ervaring mee? ;)
|
Sja tis een ramp,weet niet meer hoe ik nu nog aantrekkelijk voor mn jonge Dj moet zijn... |
|
|
| T.H.C. |
valt wel mee hoor Don,ik heb nog geen dikke vette cellulitus bierbuik bij je gespot.
Enne Teknikol, thnx voor de tip hoor maar ik geloof niet in oorbelletjes, het kan misschien wel werken hoor, maar dan wel bij mensen die erin geloven, (plus dat ik niet met 2 koeiebellen in mijn oren over straat ga)
Ik denk dat ik het boek gewoon maar moet kopen, het lijkt me echt interresant om te begrijpen waarom je telkens weer een sigaret(of in mijn geval vaak iets anders) pakt, als je begrijpt waarom kan je dus blijkbaar ook een methode vinden om je tegen die verslaving te weren(als ik internet moet geloven) |
|
|
| Gurian |
| Kun je dan niet gewoon langzaam afbouwen THC. Deed mijn vader ook. Die rookte een pakje per dag en toen die wilde stoppen ging ie er steeds minder roken. Niet al te grote stappen maar gewoon heel rustig afbouwen. Werkt bij een heleboel mensen ook goed |
|
|
| T.H.C. |
| Ja is misschien wel een idee...ga ik nu mee beginnen en zaterdag boekje kopen. |
|
|
| Gurian |
maar dan verwacht ik wel een voorgangsverslag hier in deze thread he :):):)
Oja en sterkte |
|
|
|
|