|
Wie rookt er allemaal ? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Indeed,net zoals t mijn eigen keuze is om een klotevlek van bv een gekleurd alcoholisch likeurtje op me witte broek heb zitten,of dat een zatlap zn grenzen vergeten is en denkt dat er op mn tieten staat : pak maar :rolleyes: :rolleyes:
:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik erger me echter dood als ik weer is een brandwond in mn kleren heb van mensen die rondlopen te slingeren met hun peuk. Ook is het een arelaxt gevoel om wakker te worden en te voelen dat heel je keel vol slijm zit terwijl je dat anders niet heb. Maar dat is op zich m eigen keus, want ik kies ervoor om naar de kroeg te gaan..
|
Haha!
Ik erger me dood wanneer ik op een feessie ff rustig langs de kant een peukie sta te roken en er komt een druktemaker langs die nie uitkijkt waar 'ie loopt en dus tegen mij sigaretje aanbeukt die dan dus breekt en waar ik dan niks meer aan heb. Da's pas zonde van ut geld...
Terecht dattie dan een brandgaatje in z'n kleren heeft :D :p Moetie maar een beetje uitkijken... |
|
|
| MaGiK54 |
Dus Jappio als je een meisje leuk vindt en ze is het echt helemaal voor je, lief, aardig, mooi enz enz. Maar ze heeft één gebrek: ze rookt en dan is het gelijk exit voor jouw. Erg vreemd en ik kan het me niet echt voorstellen.
Aangezien 31.2 procent (cijfer over 2000) van de vrouwen in Nederland rookt is de kans bijna 1 op 3 dat je verliefd wordt op een vrouw die rookt (heb jezelf in de hand natuurlijk):D |
|
|
| eieregooie |
| Enm onder de jongeren... mensen van onze leeftijd dus, ligt dat percentage nog wel een stukkie hoger... |
|
|
| MaGiK54 |
Klik hier voor een pdf bestand van het cbs waar de cijfers van riskante gewoontes staan vermeldt over het jaar 2000.
Bij de mannen rookt 36% en bij de vrouwen 29%. |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
De mensen die dit vinden zijn meestal diegene die, meer blowen omdat het "stoer" is, de meelopers dus. Zoals jij inderdaad zegt, de trieste mensen :D
Roken is roken, je steekt een gedroogde plant in de hens en je inhaalleerd.(jah dyslekties, heb dus geen idee hoe je het wel schrijft)
Ik heb hierbij dus ingevuld dat ik soms rook. | Ben ik niet helemaal met je eens. Het gaat toch over roken en niet over wiet gebruiken, dat is gewoon wat anders. Daarom heb ik ingevuld dat ik niet rook... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Aangezien 31.2 procent (cijfer over 2000) van de vrouwen in Nederland rookt is de kans bijna 1 op 3 dat je verliefd wordt op een vrouw die rookt (heb jezelf in de hand natuurlijk):D |
2/3 rookt dus niet.. [edit] die les was toch nie zo'n suc6 haha :) [/edit]
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dus Jappio als je een meisje leuk vindt en ze is het echt helemaal voor je, lief, aardig, mooi enz enz. Maar ze heeft één gebrek: ze rookt en dan is het gelijk exit voor jouw. Erg vreemd en ik kan het me niet echt voorstellen. |
ehmm daar kom ik dan denk ik nie achter, zoals gezegd, ik vind het niet lekker ruiken, ik knap er gewoon op af, net zoals jij waarschijnlijk ook doet bij stinkvoeten / slechte adem of weet ik veel wat.. Mijn ding dus :) en jij hoeft en kan het je ook niet voorstellen omdat je zelf rookt denk ik dan maar. Het staat hoog op mijn prioriteiten lijstje, net als dat mooie figuur en het leuke gezichtje :)
Heb gewoon te slechte ervaringen met rokers, en heb geen zin dat als dat meisje dan de ware is om de dingen mee te maken die ik toen heb meegemaakt.. En bovendien zijn er zat wares dus daar maak ik me echt niet druk over :D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Jappio
Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken. |
Dan blijf je toch lekker thuis op de bank, beetje achter geraniums mauwen over dat het allemaal beter zou moeten! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen ! |
nee, niet last van de lever misschien. Maar nooit gehoord van auto ongelukken? Nooit gehoord van agressief gedrag?
Denk eens verder dan je neusje lang is.... |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen ! |
nee, niet last van de lever misschien. Maar nooit gehoord van auto ongelukken? Nooit gehoord van agressief gedrag?
Denk eens verder dan je neusje lang is....
Je kunt overigens bijna overal kanker van krijgen, volgens mij zelfs als je het woordje te vaak zegt. Kijk dus maar uit :) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by @ddicted
Daar kies ik toch zelf voor hoe lang ik in de zon zit, voor cafe's en discotheken is er geen alternatief. |
jawel hoor, eerder naar huis gaan :) wordt je ook niet zo dronken. is dus beter voor de hele wereld :) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by John
zow..best verhitte discussies hiero over roken:D
maar volgens mij zijn alleen de mensen met astma enzo de mensen die er echt last van hebben..
als ik uit ga dan heb ik nergens last van..alleen als iemand die rook in me gezicht blaast krijg ik wel hoestneigingen hehehe, en je klere meure altijd zo naar de rook de dag erna..das ook wel rot.
en over dat zoene met meisjes die roken.. echt lekker ist niet.. maar der is ook zoiets als kauwgom enzo, en als je der in beetje in opgaat dan merk je der toch nix meer van:D (in het zoenen..niet in de kauwgom)
conclusie: iedereen meot zelf weten of hij/zij rookt. zolang iedereen maar een beetje rekening houdt met elkaar.. :p |
bravo :)
[QUOTE]Originally posted by Donna
Like zoenen met een gast die heel de avond aan de drank zit lekkah is,of eentje met een gortdroge waffel van de pilluh,en iemand die aan de knoflook heeft gezeten en daar zelf geen erg in heeft....en zo is er altijd wel wat.
Zoenen doe je om t zoenen,niet om te constateren waar iemand met zn waffel aangezeten heeft,anders kun je t beter laten en de playmate van de maand op papier afkwijlen,weet je zeker dat er niks aan te pas gekomen is wat niet "fris" is,behalve de handen van de productie-medewerker die zich net heeft afgerukt boven dezelfde foto dan.....
Bis bis bis!!! :D :D :D |
|
|
|
|