|
Wie rookt er allemaal ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
nee, nooit (echt nooit :conf: :eyes: ) gedaan, omdat ik weet van mezelf dat als ik ooit een peuk in me smoel stouw, dat nie de laatste is (tis nog steeds een barriere zegmaar), plus dat het gewoon achtelijk veel geld kost, en dat heb ik nie (althans nie daar voor over). ALS ik ooit zou gaan roken zou ik af en toe een sigaartje pakken, zuiver omdat het me wel relaxed lijkt na een dineetje.
ik zou zeggen dat een vrouw + peuk in smoel een absolute no-no is, maar met zulke uitspraken moet je altijd oppassen, zeker omdat het soms lijkt dat gewoon 99 % van de leuke dames het wel doet (en die overige 1% bezet is zeg maar :p ). |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Access
Had je passief roken er tusse moete zette :p :p
|
Hoezo bijdehand?? :D
Ow ja vrouwe die roken, exit !! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Jullie vinden me vast zwak ofzo, maar goed.
|
Hoezo?
Als jij wilt roken is dat toch prima.:conf: |
|
|
| Apoptosis |
Ikke rook soms... eigenlyk alleen maar op gelegenheden, een partyroker dus :p. k doe ongeveer 1 maand met 1 pakje.
Sja k weet nie waarom. k zie t net als een biertje drinken, tis een 'gezelligheids-attribuut'. Als k zomaar op straat eentje rook, dan vinnik het echt smerig! Maar als het ergens gezellig is, biertje erbij, sigaretje, dan is het wel relaxt... k weet ook nie hoe dat komt. Veel mensen die ook partyrokers zijn zeggen 'het is om iets in je hand te hebben' (ok, kom maar met de grappen, inkoppertje ;)), om ergens mee bezig te zijn.
Hmm, wat een gelul allemaal :rolleyes: :D. naja...
BTW... deze poll is al een keer eerder gedaan... |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
BTW... deze poll is al een keer eerder gedaan... |
I see, voortaan toch ff checken |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by @ddicted
I see, voortaan toch ff checken |
boeiend.. je had er alleen part 2 achter moeten zetten;)
ik rook zelf niet btw.. vind et smerig heheh
valt me op dat er vrij weinig rokers zijn hiero op et forum of ligt dat aan mij? |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hoezo?
Als jij wilt roken is dat toch prima.:conf: |
ah gelukkig, er zitten hier geen mensen die hetzelfde lullen als mn ouders...whehe:D |
|
|
| basvh |
nee ik rook niet, paar jaar terug was ik wel een partyroker. Dus in de disco pislje en siggaretje heerlijk. maar dat doe ik ook niet meer
laatst een keer bij vriends thuis van die caramel sigaren gerookt die dingen zijn erg lekker!!! |
|
|
| mr.marcello |
Nog nooit gerookt en zal ook nooit gebeuren!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Blik |
Nee ik rook niet, maar ik rook wel elke dag passief mee ongeveer, in de schoolpauzes als ik buiten sta, in de trein, elke avond dat ik uitga......
ik denk trouwens dat roken ook echt iets is wat je overneemt van iemad anders, het is vaak zo dat ongeveer heel de "groep" rookt, of niemand rookt. Is bijvoorbeeld bij mijn vrienden en familie zo. Bij de familie van mijn vriendin is het zo dat iedereen juist rookt (mijn vriendin gelukkig niet :) |
|
|
| AlFerox |
haha, wat een lievertjes allemaal hier zeg! :toothless
"hè, bah! nee ik rook niet."
"gatver!"
"blegh, wat smerig zeg!"
"meisjes die roken, exit."
nou dan kan je veel meisjes exitten kan ik je vertellen!
ik vind dat er af en toe echt overdreven negatief over roken en rokers gedaan wordt.
het kost veel geld, dat is idd een groot nadeel.
ongezond? ja wat is nou niet ongezond tegenwoordig. bovendien kiest iedereen er zelf voor om te gaan roken, net zoals iedereen er zelf voor kiest om andere ongezonde dingen te doen. (wéér een patatje, of wéér een biertje drinken)
word dan gewoon veganist en geheelonthouder als je zo graag gezond wil leven.
ik vind het af en toe erg schijnheilig dat afkeurende vingertje mbt roken. |
|
|
| Blik |
| ik heb een flauw vermoeden dat Alferox rookt :p |
|
|
|
|