|
Wie rookt er allemaal ? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Joh, k zou niet weten of t lekker is of niet,k doe t gewoon omdat ik t doe:)
En the money zou voor mij de voornaamste reden zijn om te stoppen,pas daarna me lichaam en pas daarna voor een ander.
Sja surry hoor,k zeg gewoon ff hoe t is.
Zou heel wat vette spullen kunnen kopen die ik ERG graag hebben wil,mp3 player+ 6 vette speakers imme auto bv,nice dvd setje etc etc,om over kleding en vakanties al helemaal niet te praten:)
Maja,de opdrachtgevers in mn hoofd zijn er nog steeds niet over uit wat ze nou willen,denk dat ik de jaarvergadering van volgend jaar maar weer moet afwachten:)
Maja als ik failliet ga zal de OR wel bijspringen:D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Donna
Zou heel wat vette spullen kunnen kopen die ik ERG graag hebben wil,mp3 player+ 6 vette speakers imme auto bv,nice dvd setje etc etc,om over kleding en vakanties al helemaal niet te praten:)
Maja,de opdrachtgevers in mn hoofd zijn er nog steeds niet over uit wat ze nou willen,denk dat ik de jaarvergadering van volgend jaar maar weer moet afwachten:)
Maja als ik failliet ga zal de OR wel bijspringen:D |
haha kan je anders geen rijke externe financier zoeken? :D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ze DENKEN dat het lekker is...
en ik weet precies hoe rokers denken, heb jarenlang ZELF gerookt!!
Maar als je je serieus af gaat vragen wat er nou lekker aan is om verbrand papier met wat planten erin in je longen te stoppen, dan verklaar je jezelf toch voor gek dat je zoiets onzinnigs doet?
komt dus allemaal door de nicotine verslaving, die laat je dingen denken, daardoor verzin je smoesjes om het te rechtvaardigen. |
zeg,
wil jij even gauw ophouden en ons rokers lekker in de waan laten.
ga een boek schrijven als je je verveelt! :mad:
;) :D |
|
|
| Eye-Riz |
:D
duizend maal excuses, ik zal jullie voortaan in de waan laten. :D :D :D volgende keer zalik wel langs je deur komen, met allen Carr als mijn bijbeltje, hihihihi! |
|
|
| eieregooie |
Ehmmm... Iris... Jij als ex-roker zou toch moeten kunnen beamen dat een sigaretje op z'n tijd best lekker is...
Ik ken mensen die bewust niet roken (als je het niet roken mag noemen), maar die 2 of 3 keer per week best graag 1 sigaretje lusten...
Soort partyrokers dus, maar dan alleen niet op een party, maar lekker na het eten, of gezellig bij een bakkie koffie... |
|
|
| T.H.C. |
Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.
Thnx iris je hebt me aan het denken gezet. |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.
Thnx iris je hebt me aan het denken gezet. |
Veel succes, en ik hoop dat je het volhoud ! |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.
Thnx iris je hebt me aan het denken gezet. |
Succes ermee!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ik heb de knoop doorgehakt, ben vandaag gestopt met roken en met blowen, dit komt zo plotseling omdat ik zaterdag iets te ver ben gegaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mijzelf helemaal kapot aan het maken ben in het weekend en dan doordeweeks zoveel blowen dat je niet over moeilijke dingen na hoeft te denken(het leven is zo simpel als je maar stoned genoeg bent)
Nu is dat blowen niet verslaven maar wel de tabak die erdoor gaat, dus moet ik allebei tegelijk maar opgeven, scheelt me ook nog klauwen met geld, alleen aan de wiet was ik al 25 eurotjes in de week kwijt(als ik het rustig aan deed)
Dat boek heb ik op dit moment niet nodig, ik denk dat ik er nu zelf wel genoeg achter sta om het vol te houden, desnoods koop ik het boek later nog.
Thnx iris je hebt me aan het denken gezet. |
super! hoop dat het gaat lukken! |
|
|
| T.H.C. |
| thnx pplz....ik hoop ook dat het me gaat lukken, heb er nu 10 jaar blowen opzitten (waarvan zeker 6 jaar dagelijks) wordt wel een keertje tijd. |
|
|
| franzelare |
nou dan hoeven we dus deze week niet in de shop af te spreken ;)
maar ik hoop voor je dat het je lukt! als je alleen al van het roken af kan komen scheelt je dat echt bergen met geld! dat zie ik wel bij vrienden van mij :)
en met dat geld kan je weer feesten :D
dus dat is nooit verkeer :p |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by franzelare
nou dan hoeven we dus deze week niet in de shop af te spreken ;)
|
lol,...da's een beetje de kat op het spek binden...lijkt me niet zo'n goed plan.(pm) |
|
|
|
|