|
Raymzter - Kut Marokanen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by arrows
daar sluit ik me volledig bij aan.
PS: wat een mongolen van een uitsmijters |
Die uitsmijters zyn volges my Horace Cohen en -hoe heet die andere ook alweer-... Vroeger hadden ze een programma dat heette, "Live Opgenomen" |
|
|
| Raymond |
1. Het is een KUT nummer
2. 90% van alle gevangen zijn allochtoon
I rest MY Case....... |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Raymond
2. 90% van alle gevangen zijn allochtoon
|
bron?
maw kan je dit aantonen?
I rest my case.. |
|
|
| jploveparade |
| quote: | | Dit nummer zou verboden moeten worden! |
Niet alleen dat nummer.
| quote: | | 90% van de gevangenen is allochtoon |
Eind jaren negentig zaten in Duitse gevangenissen 27 procent buitenlanders, in Nederland was liefst 53 procent van de gevangenen buiten Nederland geboren. Het Nederlandse cijfer is volgens Koopmans waarschijnlijk nog aan de lage kant omdat het begrip allochtoon (zelf of een van de ouders in het buitenland geboren) niet wordt gebruikt in de gevangenisstatistiek
bron: http://forum.planet.nl/ubb/Forum8/HTML/000814.html
In Amsterdamse Bijmerbajes is het zeker 90% |
|
|
| AlFerox |
voor die 90% is dus nog steeds geen bewijs geleverd.
en dat er veel allochtonen in de gevangenis zitten?
tja, kijk eens naar hoeveel procent van het kansarme deel van Nederland allochtoon is. dat percentage zal waarschijnlijk ook érg hoog zijn.
de meeste criminaliteit vind plaats onder het kansarme deel van de bevolking, logisch dat dat daar dus veel allochtonen bij betrokken zijn. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
voor die 90% is dus nog steeds geen bewijs geleverd.
en dat er veel allochtonen in de gevangenis zitten?
tja, kijk eens naar hoeveel procent van het kansarme deel van Nederland allochtoon is. dat percentage zal waarschijnlijk ook érg hoog zijn.
de meeste criminaliteit vind plaats onder het kansarme deel van de bevolking, logisch dat dat daar dus veel allochtonen bij betrokken zijn. |
logisch? ik ken ook mensen die het absoluut niet breed hebben, maar geen haar op hun hoofd denkt eraan om het dan maar bij anderen weg te jatten. Er is ook nog zoiets als Trots. Het is dus gewoon een kwestie van een verkeerde instelling. |
|
|
| AlFerox |
trots? instelling?
criminaliteit zal er altijd zijn en is er altijd al geweest (ook toen er nog geen of minder allochtonen in Nederland waren).
dus omdat jij 'een paar' blanke mensen kent die het niet breed hebben en niet vervallen in criminaliteit zal GEEN ENKELE autochtoon dat doen?
en omdat jij wel eens wat hoort over 'een paar' allochtonen die het verkeerde pad op zijn gegaan, is ineens ELKE allochtoon in jouw ogen crimineel? |
|
|
| jploveparade |
Iedereen heeft altijd zo'n grote mond over 'ik doe niet aan het generaliseren van allochtonen' totdat ze je van je scooter aframmen of een bekende van je klinisch dood trappen.
Wat dat is wel het geval: autochtonen plegen net zoveel misdrijven, maar het zijn juist de allochtone criminelen die er buitensporig gweld bij plegen.
Duidelijk een kwestie van opvoeding.
Gelukkig zijn er een hoop allochtone jongeren die ondanks alles er het beste van weten te maken. respect to them. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
trots? instelling?
criminaliteit zal er altijd zijn en is er altijd al geweest (ook toen er nog geen of minder allochtonen in Nederland waren).
dus omdat jij 'een paar' blanke mensen kent die het niet breed hebben en niet vervallen in criminaliteit zal GEEN ENKELE autochtoon dat doen?
en omdat jij wel eens wat hoort over 'een paar' allochtonen die het verkeerde pad op zijn gegaan, is ineens ELKE allochtoon in jouw ogen crimineel? |
nou die allochtonen (& autochtonen) zouden dus een voorbeeld moeten nemen aan die mensen.. die gewoon het zonder stelen weten te rooien , dat was meer mijn punt.
en owjah ik lees nergens in mijn vorige post terug dat iedere allochtoon in mijn ogen crimineel is?? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Arstmak
Ik hou niet zo van rap...... |
Oftewel je haat het :D (net als ik)
En dat K.U.T. nummer is nog erger... |
|
|
| mantisnl |
| echt n bagger nummer:rolleyes: |
|
|
| Otte |
Volgens mij is die jongen zelf geen Marokaan, want hij is hier geboren en dus Nederlands staatsburger. Waar hij zelf dus over rapt is de generatie van zijn vader (= gastarbeiders/economisch vluchtelingen).
Ik snapte het gelijk al niet, of snapt hij het niet???
Hier zal ik wel weer om verketterd worden enz. Maar dat moet dan maar...
Otte |
|
|
|
|