return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Raymzter - Kut Marokanen (pg. 6)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Rudy
En dat ligt niet aan de Nederlanders, behalve dan aan onze oh zo mooie conservatieve Nederlandse "ik neem maar geen beslissing want dan kan ik ook geen fout maken" overheid!

Kusjes bye!

Maarre...dit is toch de regering die JIJ gekozen hebt? :conf:
AlFerox
quote:
Originally posted by Rinus
Echt he toen ik dat stukje zag over die ouders toen kwam echt het extreem rechtse in me omhoog. ik dacht echt van kanker dan gewoon imbiciel.

maarja ik zal wel weer racistisch zijn.

racistisch wil ik niet meteen zeggen. kortzichtig wel.

het is inderdaad belachelijk hoe die ouders reageerden en hoe weinig zij van hun kind af weten. dit is echter niet iets wat te maken heeft met de marrokaanse afkomst ofzo van de ouders. een verband dat jij al getrokken lijkt hebben.
het is precies wat Blik zegt: domme ouders brengen domme kinderen voort. of die ouders nou van marrokaanse of nederlandse komaf zijn.
AlFerox
quote:
Originally posted by Eye-Riz
AMEN!

PS: Alferox: bij deze ben jij officieel uitgenodigd voor het feest op 30 november, alwaar de lokatie je naam van moraalridder eer aan zal doen :p mail me alleen even je adres door. :)

mijn adres?

kom je me thuis ophalen?? :D :D
Eye-Riz
quote:
Originally posted by M5
Die marrokaan is de hoofddader... daarom gaat het dus alleen maar over hem. Volgens getuigen is hij als een razende tekeer gegaan

Die getuigen hebben het ook zo druk gehad met kijken wie er het hardste schopte en te wijzen 'kijk, die Marokkaan is het ergste, zie je wel, altijd weer die Marokkanen', dat ze geen tijd hadden om in te grijpen :conf:

quote:
domme ouders brengen domme kinderen voort. of die ouders nou van marrokaanse of nederlandse komaf zijn.
amen
Eye-Riz
quote:
En ga nou niet zeggen dat ik er allemaal niks van afweet! Ik woon im moment in kralingen, rotterdam! Ik kan je 1 ding vertellen daar loop je 's nachts niet lekker veilig gezellig over straat (overdag trouwens ook niet)
Kusjes bye!

angst is een goede voedingsbodem voor haat, zo zie je maar weer. en angst ontstaat uit onwetendheid...

over die ouders: beseft jullie wel hoe het is om een camera op je smoel te krijgen? hoe er in wordt geknipt en geplakt om het interessant te maken, en hoe dingen verdraaid worden (ik zeg niet dat het nu is gebeurd, want iik heb het hele stuk niet gezien). En beseffen jullie wel dat je van gekkigheid niet meer weet HOE je moet reageren als je een zoon voort hebt gebracht die een ander mens dood? Dan ga je juist dingen als dat zeggen, om niet gek te hoeven worden. Want reken maar dat je dat wordt als je niet probeert een reden buiten jezelf om te vinden. ALLES wat je kinderen doen trek je je peroonlijk aan lijkt mij (kijk nu naar Donna ;) )
Rudy
quote:
angst is een goede voedingsbodem voor haat, zo zie je maar weer. en angst ontstaat uit onwetendheid...

Moet ik AMEN gaan zeggen (oh nee dat is Christelijk, zou natuurlijk weer racisme zijn...)!
Dit is echt weer typisch zon politieke tekst! Klinkt mooi maar je kan er eigenlijk vrij weinig mee!! Daarmee bedoel ik niet dat er geen kern van waarheid in zit maar die angst die ik hier heb, ontstaat echt niet door onwetendheid! Als ik gewoon over straat loop en opeens word aangevallen door een of andere guest die mijn phoontje probeert te jatten, dan krijg ik angst! Die gast loopt de hele tijd met 1 hand op zijn rug achter mij aan, dus ik ga ff bellen! Gaat die guest me aanvallen, JIJ NIET POLITIE BELLEN! "Ik wel politie bellen", dus ik die gast een ram voor zijn bek gegeven en weggerend! En ik ging nieteens de politie bellen!!
En hiermee zeg ik dus niet dat al die gasten fout zijn, integendeel ik ben juist tegen het generaliseren (wat onze grote vriend de "kut marokkaan" wel doet) maar ik wil wel dat er eens een keer door mensen zoals jij wordt ingezien dat er daadwerklijk een probleem ligt bij de botsing van culturen in Nederland! En ik zeg niet dat het ut probleem is van die guesten! Ik wil gewoon dat er een keer wat aan gedaan wordt.... En een stille tocht zo nu en dan is niet genoeg!!!

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Maarre...dit is toch de regering die JIJ gekozen hebt?

Nee miss P, ik zat toen in UK, en vond het niet helemaal rechtvaardig om mezelf te gaan bemoeien met zaken in een land waar ik op dat moment politiek gezien nix vanaf wist!
ampburner
quote:
over die ouders: beseft jullie wel hoe het is om een camera op je smoel te krijgen? hoe er in wordt geknipt en geplakt om het interessant te maken, en hoe dingen verdraaid worden (ik zeg niet dat het nu is gebeurd, want iik heb het hele stuk niet gezien). En beseffen jullie wel dat je van gekkigheid niet meer weet HOE je moet reageren als je een zoon voort hebt gebracht die een ander mens dood? Dan ga je juist dingen als dat zeggen, om niet gek te hoeven worden. Want reken maar dat je dat wordt als je niet probeert een reden buiten jezelf om te vinden. ALLES wat je kinderen doen trek je je peroonlijk aan lijkt mij (kijk nu naar Donna ;) )

ja, zeg je kunt alles zo wel goed gaan praten. Deze mensen hebben gewoon totaal geen zicht op wat hun zoon buitenshuis doet. Waarschijnlijk is het thuis idd een hele leuke jongen :rolleyes: Dat die ouders zichzelf (+camera ploeg) gaan zitten wijsmaken dat het vooral niet aan hun familie(lid) ligt is te begrijpen, maar dat wil nog niet zeggen dat het goed te keuren valt. kijk gvd eens om je heen!

verder wil ik ook nog even kwijt dat ik het op zijn zachts gezegd achterlijk vindt als je na 36 jaar nog steeds geen (nauwelijks) nederlands spreekt.

Ik neem het vooral de ouders kwalijk, zo ontzettend in zichzelf gekeerd dat ze die jongen gewoon zijn gang laten gaan (buitenshuis). Nou heeft hij iemand vermoord (!) en NOG zijn ze te egocentrisch om het toe te geven!

Dan kan je wel bijdehand Nederlanders terecht gaan wijzen als ze zich op een onhandige manier uitdrukken en/of de marrokaanse gemeenschap over een kam scheren, maar wees dan ook zo eerlijk om toe te geven dat er wel degelijk een probleem is. Je maakt mij niet wijs dat deze situatie (verhouding zoon/ouders) een uitzondering is...
Vnatic
quote:

Fear Leads to Anger,
Anger Leads to Hate,
and Hate....

Leads to the Dark Side...

:clown: :happy2: :haha: :crazy:

Ff no , Ik ga met Blik mee,
domme ouders brengen domme kinderen voort. of die ouders nou van marrokaanse of nederlandse komaf zijn.

True....True....
Teknikol
Keppet nummer nu op tmf gezien, niet te missen hoor...:rolleyes:
Dj Alpha
dit is lied is gewoon dom, wie maakt er een parodie, ik werk m met plezier uit.
hij probeert alles goed te praten in dit liedje en dat wij zo'n slegte mentaliteit hebben, alsof we daar geen reden toe hebben.
ik ben al vaak zat op me bek geslagen om nix en in april zelfs beroofd, voor mij hebben ze het verpest, hier zeg ik niet mee dat ik geen enkele marokaan mag ik ken ook wel goeie jongens maar met de rest hou ik t liever oppervlakkig, beter voorkomen als genezen.
aan t kruis met dit lied!
.

Kamaya
quote:
Originally posted by M5
ok speciaal voor josta dan :D

http://members.lycos.nl/pjederdy/renee/pjed0032.jpg

Bedankt M5 voor deze links, ik had het niet gezien........ik vind het echt zoooooo belachelijk!!

Ben het ook met Blik eens, jezus, sómmige mensen..........
AlFerox
quote:
maar ik wil wel dat er eens een keer door mensen zoals jij wordt ingezien dat er daadwerklijk een probleem ligt bij de botsing van culturen in Nederland! En ik zeg niet dat het ut probleem is van die guesten! Ik wil gewoon dat er een keer wat aan gedaan wordt....

jaja.. :rolleyes:

door de houding die jij en velen met jou in deze thread innemen, zorg je juist voor een verharding van de samenleving en drijf je juist beide culturen verder uit elkaar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement