|
Raymzter - Kut Marokanen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
het stond zelfs vandaag in de krant over dit onderwerp!!
in dat artikel stond dat men het alleen heeft over de marokkaanse jongen die die jongen in venlo dood heeft gemaakt, niet over de nederlander! dit stukje zegt gewoon ook dat die raymzter gelijk heeft, men wil het blijkbaar niet eens over die nederlander hebben, die marokkaan die moeten we hebben, makkelijk doelwit!!
die gozer mag dan wel generaliseren, hij heeft toch grotendeels gelijk!
|
Die marrokaan is de hoofddader... daarom gaat het dus alleen maar over hem. Volgens getuigen is hij als een razende tekeer gegaan |
|
|
| Kamaya |
Die Kut-Marokkaan Raymtzer (ofzo) komt a.s. maandag bij Barend & Van Dorp
Ik ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.....
Kamaya. |
|
|
| M5 |
| iemand nog netwerk gezien gister??? schijnt wel goede promotie te zijn geweest voor rechtsstemmend nederland als ik ut zo hoorde ... |
|
|
| Miss Proximus |
| verdeurie, en dat mis ik weer allemaal :D |
|
|
| ampburner |
| quote: | Originally posted by M5
iemand nog netwerk gezien gister??? schijnt wel goede promotie te zijn geweest voor rechtsstemmend nederland als ik ut zo hoorde ... |
heb ik gezien ja, dat ze de ouders van de daders interviewden... :wtf: Ik zat echt vol verbazing te kijken! die ouders van die marrokaanse jongen waren gewoon nog in de ontkenningsfase...
"Mijn zoon doet zoiets niet"...."Als hij beledigd wordt dan is het toch normaal dat hij gewelddadig wordt?" |
|
|
| Odyne |
| dit is echt amazing :( die instelling van die ouders... :conf: |
|
|
| Rinus |
Echt he toen ik dat stukje zag over die ouders toen kwam echt het extreem rechtse in me omhoog. ik dacht echt van kanker dan gewoon imbiciel.
maarja ik zal wel weer racistisch zijn. |
|
|
| Apoptosis |
Mja, die ouders zetten hun zoon op die manier ook niet bepaald in een beter daglicht
| quote: | | Toen hij klein was deed hij mee aan kleine diefstallen of vechtpartijen, zoals iedereen |
:rolleyes:
| quote: | | Vechtpartijtjes met andere kinderen, zoals iedereen |
:rolleyes:
| quote: | | Hij is een goeie jongen en zoekt nooit ruzie. Maar wie aan hem komt zal het gauw merken. |
:rolleyes:
| quote: | | Hij zou geen vlieg kwaad doen. Hij is geen moordenaar...... Maar hij vermoordt wie aan hem komt. - Hij kan twee mannen aan. |
:rolleyes:
Inderdaad, ongelovelyk die instelling :conf: |
|
|
| Blik |
achterlijke ouders brengen achterlijke kinderen voort zullen we maar zeggen
ze zijn niet alleen achterlijk, ook nog eens stom, eerst zeggen dat hij nooit iemand zou doden en daarna zeggen dat hij 2 man zou kunnen doden als mensen aan hem kwamen.....:conf: |
|
|
| Optimus |
| kweet niet of jullie t ECHT hebben gezien, maar de moeder was er wel wat genuancerder over hoor. De vader was diegene die al die onzin uitkraamde |
|
|
| Rudy |
Alrite, ik vind dit wel een mooi moment om het woord discriminatie of racisme even aan de tand te voelen! Als bv. een Nederland zon soort liedje zou hebben geschreven over Marokkanen, dan zou er overal worden geblaat dat het discriminatie is en dat hij extreem rechts is! Dus deze guest is dus ook een racist????
Maar nee dat kan natuurlijk niet want hij is marokkaans....
Flikker echt op met deze plaat, ik word er zo ziek van! Wat heeft deze guest nou te melden, dat alle nederlanders hekel hebben aan alle marokkanen? Nou als hij met zulk soort teksten blijft smijten....
Ik ga denk ik ook maar binnenkort zon nummertje schrijven, hmmm "kut nederlanders" lijkt me wel een leuke titel, kan ik misschien ook wat positieve aandacht krijgen in de pers, of in forums zoals deze...(een aantal mensen hebben hier echt hele grote oogkleppen op hier)
Of krijg ik dan meteen een paar kogels door mijn hoofd??
En ga nou niet zeggen dat ik er allemaal niks van afweet! Ik woon im moment in kralingen, rotterdam! Ik kan je 1 ding vertellen daar loop je 's nachts niet lekker veilig gezellig over straat (overdag trouwens ook niet) En dat ligt niet aan de Nederlanders, behalve dan aan onze oh zo mooie conservatieve Nederlandse "ik neem maar geen beslissing want dan kan ik ook geen fout maken" overheid!
Kusjes bye! |
|
|
|
|