|
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by mantisnl
xal ook maar es beginnen met mixen, voor je t weet is 20 december daar:rolleyes: |
Ehm... 14 toch? |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Datum: Onbekend nog
Eisen: Iedereen een set van MIN.40 min. 128kb/s Ter download zetten. Inleveren voor 20DECEMBER.
|
beetje wazig vinnik, wat is t nou? |
|
|
| M_Peror |
Frankly... mij maakt het niet zo veel uit. Ik ga er toch in de kerstvakantie een keer ff goed voor zitten en die begint voor mij op 21 december.
Dus zegt u het maar... :D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by mantisnl
beetje wazig vinnik, wat is t nou? |
Siesta kon ze post niet meer editen dus heb magrec een tijdje terug gepost (27 nov):
| quote: |
Ik heb nog niets ontvangen van timeporte.
MAar het lijkt mij het makkelijkst als a.s zaterdag de Competitie begint en dat de dealine 2 weken later is. (14 december)
en dan hebben we nog zo'n 2 weken om alles te beluisteren en dan kunnen we rond de 30e een uitslag geven |
En daar leek iedereen mee akkoord te gaan... Als ie verlaat moet woren moet je bij de jury zijn, maar het is nog bijna anderhalve week tot de 14e dussee... |
|
|
| TimeportE |
en het is gewoon handy lijkt me dat je mix al af is..
heb die van ding en thesaus al gedownload en staan op repeat in mijn winamp! :)
btw thesaus wat voor mixer heb je.. wel funky effecten bij het uitmixen van silver screen! |
|
|
| magrec |
Ik heb al een mooi jury oordeel over de 2 mixen die nu op bas zijn server staan geschreven ;)
Ik ben kritisch ;):disbelief
only the best will win :thepirate :thepirate |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik heb al een mooi jury oordeel over de 2 mixen die nu op bas zijn server staan geschreven ;)
Ik ben kritisch ;):disbelief
only the best will win :thepirate :thepirate |
hehe.. me too. heb die van thesaus nie al een aantal keer beluisterd en een oordeel zit al in mijn hoofd.. nu nog ding zijn mix, die doe ik vanaf morgen! :) |
|
|
| M_Peror |
Jasses wat zijn jullie snel! Heb beide al gedownload maar nog niet geluisterd... wilde 't oorspronkelijk tot de kerstvakantie bewaren maar denk dat ik morgen toch maar vast ga beginnen!
Mooi opwarmertje voor Impulz hehe... (ja ik heb veel vertrouwen in jullie mixen) :) |
|
|
| AlFerox |
misschien dat het handig zou zijn wanneer er iemand in de jury zat die zélf ook ervaring heeft met draaien...
dat scheelt een hoop in de beoordeling waarschijnlijk. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
misschien dat het handig zou zijn wanneer er iemand in de jury zat die zélf ook ervaring heeft met draaien...
dat scheelt een hoop in de beoordeling waarschijnlijk. |
hoor ik daar iemand zich anbieden?:D |
|
|
| AlFerox |
nee hoor, absoluut niet!
ik heb een onwijze slome internet-verbinding (wanadoo :mad: ) en moet er niet aan denken om al die mixen te moeten downloaden..
het is gewoon een stukje advies..
als Timeporte (no offence hoor! :))al begint over wat voor funky effecten er zijn gebruikt bij het uitmixen van een plaatje dan is er volgens mij wel behoefte aan iemand die dus ook echt hoort wat er gaande is :toothless |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by AlFerox
nee hoor, absoluut niet!
ik heb een onwijze slome internet-verbinding (wanadoo :mad: ) en moet er niet aan denken om al die mixen te moeten downloaden..
het is gewoon een stukje advies..
als Timeporte (no offence hoor! :))al begint over wat voor funky effecten er zijn gebruikt bij het uitmixen van een plaatje dan is er volgens mij wel behoefte aan iemand die dus ook echt hoort wat er gaande is :toothless |
whehe volgens mij gaat new wave zich ook met de contest bemoeien :p
maar goed
;) |
|
|
|
|