return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest (pg. 17)
View this Thread in Original format
AlFerox
:toothless
mantisnl
quote:
Originally posted by Little Theseus
Hij snapt t!!!
Op die manier kun je echt hele wazige effecten geven aan een plaat!

Alhoewel ik bij het mixen van die plaat gewoon meerdere flangers gebruikte vanaf m'n pc. Das een luxe die je hebt als je vinyl vs. mp3 mixt.


hoe doe je dat eigenlijk precies, vinyl + mp3 mixen? mixer op de pc aansluiten.. zo ver bennik al;) maar dan? welke programma`s gebruik je ed.?
Little Theseus
quote:
Originally posted by mantisnl
hoe doe je dat eigenlijk precies, vinyl + mp3 mixen? mixer op de pc aansluiten.. zo ver bennik al;) maar dan? welke programma`s gebruik je ed.?


Ik gebruik Traktor dj studio, gewoon te vinden met kazaa.
Het voordeel van dit programma: hij stuurt de output alleen naar het outputkanaal van je pc (klinkt heel logisch maar is het niet eigenlijk), want zo kun je tenminste ook nog tegelijkertijd opnemen, zonder dat je in de opname hoort wat je ondertussen met je koptelefoon doet in traktor.

Als je dan je pc goed hebt aangesloten is het heel simpel, je kunt met traktor gewoon een plaat pitchen, tis ff wennen maar het gaat mij erg goed af eigenlijk. Je computer is dan eigenlijk gewoon een final scratch alleen niet met vinyl of knopjes maar met je muis.
Grote nadeel voor mij: omdat kabels niet altijd even lang zijn moest ik het een en ander verplaatsen zodat het plugje net aan in het gaatje paste. Echter kan ik daardoor niet tegelijkertijd achter de comp en mengpaneel zitten, plus dat ik helemaal voorover moet buigen om bij mn draaitafel te komen. Da's soms best een handicap.
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by basd
Je zat er echt op te wachten of niet :D 00.04u..

Maar goed, er kan niet meer geupload worden, alleen nog gedownload door de jury.. Het is nu maar afwachten !


nee, was toeval. Ik keek op de klok en zet toevallig net in het onderwerp te kijken :D
TimeportE
eieregooie onder welke naam heb jij je mix geupload?.. want mijn tralists en mp3s klopt nie helemaal maal..
of was het dj spare?...

edit: ik heb em al door, eiere is bax (kan ook nie fatsoenlijke naam bedenken die gozer! :D)
!_PeTrUs_!
Zijn alle mixen wel unknown?

Dus Unknown-In_da_Mix-20-12-2002


Waarom? Omdat men (de jury/beoordelaars) dan niet af kan gaan op een naam. Beter bekend als vriendjespolitiek.
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Zijn alle mixen wel unknown?

Dus Unknown-In_da_Mix-20-12-2002


Waarom? Omdat men (de jury/beoordelaars) dan niet af kan gaan op een naam. Beter bekend als vriendjespolitiek.


ja maar aan de tracklist kan je al zien van wie die is:D
magrec
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Zijn alle mixen wel unknown?

Dus Unknown-In_da_Mix-20-12-2002


Waarom? Omdat men (de jury/beoordelaars) dan niet af kan gaan op een naam. Beter bekend als vriendjespolitiek.


Niet nodig dacht ik.
Ding Chavez
Ik vertrouw volledig op de jury :)
En het is trouwens maar om de eer...

GreetZ, DC
Funky_F
volgende x doe ik ook mee :)

basd
quote:
Originally posted by Funky_F
volgende x doe ik ook mee :)

Sgoed.. vette plaat trouwens in je sig, die Devilfish :)
TimeportE
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Zijn alle mixen wel unknown?

Dus Unknown-In_da_Mix-20-12-2002


Waarom? Omdat men (de jury/beoordelaars) dan niet af kan gaan op een naam. Beter bekend als vriendjespolitiek.

doe nie aan vriendjespolitiek, wel aan steekpenningen.. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 
Privacy Statement