|
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
ik wil ook wel meedoen :)
maarre.. ik draai beetje hardere trance / hardstyle dat mag toch wel he ;) :p |
|
|
| [SigneT] |
lijkt me erg leuk om zo n contest tehouden , goed idee van jou siesta (Y)
en mantisnl ieder zn styl toch :) |
|
|
| New Wave |
Wat weinig techno dj's :p
Ennuh elke dance-style mag lijkt me. |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat weinig techno dj's :p
|
doe ook mee dan! |
|
|
| Ding Chavez |
Als we er zo'n beetje uit zijn wie mee willen doen (ik moet alleen nog even aansluiting op me pc testen, maar dat zit wel goed denk ik) is het misschien tijd voor een datum? Lijkt me niet makkelijk om een datum te vinden waarop iedereen kan, of we moeten er eentje wat verder weg kiezen zodat iedereeen die vrij kan houden. Suggesties?
GreetZ, DC |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
doe ook mee dan! |
Neeman, ik verneuk het toch :-)
Wanneer is het dan?
Wanthuh, mijn tafels zijn een beetje gaar....na een 30 seconde helemaal perfect gematched gaat hij op een een of andere manier 1/2 maat der naast zitten....echt kut.....
Eind van november ga ik 1200 aanschaffen...GELUKKIG
laturr |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neeman, ik verneuk het toch :-)
Wanneer is het dan?
Wanthuh, mijn tafels zijn een beetje gaar....na een 30 seconde helemaal perfect gematched gaat hij op een een of andere manier 1/2 maat der naast zitten....echt kut.....
Eind van november ga ik 1200 aanschaffen...GELUKKIG
laturr |
| quote: | Originally posted by New Wave
omnitronics are ok
I have those for almost 2 years now. |
lol:stongue: |
|
|
| miki0 |
| quote: | Originally posted by mantisnl
lol:stongue: |
Idd LOL :haha:
Maar zet mij dan dus ook maar onder voorbehoud want mijn verbinding gaat online streamen ook zeker niet trekken.
Ik ben overigens wel voor online mixen want dat is veel echter :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mantisnl
lol:stongue: |
Damn, als je het bij elkaar zet dan staat het best gaar :p
Maar effe om me te verdedigen:
Het zijn goeie draaitafels om het te leren.
Maarja, na 2 jaar zijn de snaartjes wel wat losser gaan zitten, dat is het probleem.
Dit zijn echt de beste BD decks alleen moet het snaartje effe vervangen worden, thats it....
Motorisch zijn ze echt goed, ook met het wisselen van snelheid zijn ze snel.
Veel snaar aangedreven hebben 5 seconde nodig om op snelheid te komen.
Deze 1 seconden.
Ik ga dus niet voor people pixen als ik weet dat die plaat na een paar tellen al weer gaat shaken.
snappie.
Als het over 3 maanden pas is dan ken je mij der bij zetten.
Wie gaat het regelen? |
|
|
| DJ_Siesta |
Oke. We hebben nu een aantal deelnemers zegmaar.
Gaan we online mixen doen of een mix uppen?
ik zeg, online mixen.
Maar 't probleem is dan denk ik, dat niet iedereen kan luisteren. Hetzij om dat mensen geen tijd hebben enzo. Dus als mensen niet alle djs hebben gehoord hoe kunnen ze dan stemmen
ik stel dus voor dat er een "vaste" jury komt die alle djs hoort en beoordeeld. Vrijwillegers voor de jury?
Groetjes |
|
|
| DJ_Siesta |
Oke. We hebben nu een aantal deelnemers zegmaar.
Gaan we online mixen doen of een mix uppen?
ik zeg, online mixen.
Maar 't probleem is dan denk ik, dat niet iedereen kan luisteren. Hetzij om dat mensen geen tijd hebben enzo. Dus als mensen niet alle djs hebben gehoord hoe kunnen ze dan stemmen
ik stel dus voor dat er een "vaste" jury komt die alle djs hoort en beoordeeld. Vrijwillegers voor de jury?
Groetjes |
|
|
| mantisnl |
ik zeg uppe..
dit simpelweg omdat ik hier onder geen plaats heb om mn ttz aan te sluiten op de pc.. en moet ik dus de pc naar boven dragen.. waar weer geen verbinding ligt:( |
|
|
|
|