|
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
| doe maar uppen, dat is denk ik toch wel het gemakkelijkst |
|
|
| eieregooie |
| Mja, uppen he... anders kan ik nie mee doen... |
|
|
| DJ Bazz |
| gaan we met z'n vieren die wedstrijd houden of doen jullie ook nog mee? kom eens met die reacties zeg!! |
|
|
| New Wave |
| UHm, ja, we worden ongeduldig....wordt hier nog aan gewerkt of niet? |
|
|
| basd |
Doe maar uppen (kan ik mijn blunders tenminste overdoen :))..
Zou ook wel online kunnen maar aangezien de meesten daar moeite mee hebben.. |
|
|
| DJ_Siesta |
ja, we doen dus mixen uploaden?
met algemene jury of vaste jury? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ja, we doen dus mixen uploaden?
met algemene jury of vaste jury? |
Vaste lijkt me beter (van te voren aangeven dat je ze allemaal wil luisteren), proberen ook mensen met verschillende muziekvoorkeuren beetje bij mekaar te krijgen. Is misschien niet makkelijk maar goed.. |
|
|
| DJ_Siesta |
okay, wie wil in de jury?
ik d8 aan een jury van 10 mensen ofzo. zijn genoeg mensen die dat kunnen doen @ hier. Die 10 mensen moeten dus wel ALLE mixen luisteren en goed beoordelen, niet op basis van style.
maar gewoon op basis van kwaliteit en mixtechniek
Ik stel voor om een niet te grote mix te doen. omdat het anders moeilijk word voor de jury om ze allemaal goed te horen en te downloade.
40 min? 128kb/s?
post u reacties. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
okay, wie wil in de jury?
ik d8 aan een jury van 10 mensen ofzo. zijn genoeg mensen die dat kunnen doen @ hier. Die 10 mensen moeten dus wel ALLE mixen luisteren en goed beoordelen, niet op basis van style.
maar gewoon op basis van kwaliteit en mixtechniek
Ik stel voor om een niet te grote mix te doen. omdat het anders moeilijk word voor de jury om ze allemaal goed te horen en te downloade.
40 min? 128kb/s?
post u reacties. |
Ik denk dat geluidskwaliteit hier niet zo heel veel uitmaakt, dus 128 kbps lijkt me ruim voldoende.. 40 min lijkt me wel de max, anders zou downloaden voor sommigen wel eens een probleem kunnen zijn... |
|
|
| aphex |
| Mocht iemand een mix willen opnemen en in de buurt van Groningen wonen (of ov hebben) mag je natuurlijk altijd bij mij langs komen. |
|
|
| Ding Chavez |
Gezien de beperkingen die iedereen opgaf lijkt me dit wel ok, moeten er alleen 10 vrijwilligers zich opgeven die alle mixen willen d/l en luisteren. Wie voelt zich geroepen?? :D
GreetZ, DC |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by aphex
Mocht iemand een mix willen opnemen en in de buurt van Groningen wonen (of ov hebben) mag je natuurlijk altijd bij mij langs komen. |
zeg maar wanneer!:D |
|
|
|
|