|
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Spinnin Jack |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
okay, wie wil in de jury?
ik d8 aan een jury van 10 mensen ofzo. zijn genoeg mensen die dat kunnen doen @ hier. Die 10 mensen moeten dus wel ALLE mixen luisteren en goed beoordelen, niet op basis van style.
maar gewoon op basis van kwaliteit en mixtechniek
Ik stel voor om een niet te grote mix te doen. omdat het anders moeilijk word voor de jury om ze allemaal goed te horen en te downloade.
40 min? 128kb/s?
post u reacties. |
40 minuten, ik denk dat er alleen maar mensen in de jury gaan die geen download limiet hebben en sneller kunnen downloaden dan 32kb/sec. Anders ga je denk niet beginnen aan het downloaden van alle mixen. Dus een 60-75 minuten is dan ook zeker te doen.
Mogen deelnemers ook in de jury? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Mogen deelnemers ook in de jury? |
Wat mij betreft liever niet, maar eerst maar eens kijken of er andere mensen willen :D |
|
|
| eieregooie |
| Mja... 40 minuten lijkt me ook wat kort... Maar eerlijk gezegd maakt het me persoonlijk nie zoveel uit... |
|
|
| DJ_Siesta |
laten we er dan MIN. 40 min van maken em MAX 70 min
goed? |
|
|
| magrec |
hehe ik wil wel jureren hoor. (haha ook een hardstyle mix zal ik eerlijk beoordelen op opbouw(dus platen keuze) en techniek :p
40 minuten is wel kort vind ik. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
hehe ik wil wel jureren hoor. (haha ook een hardstyle mix zal ik eerlijk beoordelen op opbouw(dus platen keuze) en techniek :p
Dat trek jij echt niet.
Na 40 minuten pis je in je broek van het lachen.
Die gedachte al dat jij een hardstyle set gaat jureren :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by magrec
serieus? :p |
|
|
| magrec |
| Tsja bij dit soort serieuze zaken ben ik altijd heeeeel serieus :) |
|
|
| TimeportE |
| me too, jury (lijkt me leuk) :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| okay, ik count jullie in :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
laten we er dan MIN. 40 min van maken em MAX 70 min
goed? |
als we een min en max doen lijkt het me beter die wat te verkleinen, dan min 40 max 50 ofzo, of min 50 max 60. Anders heeft een ander meer tijd om opbouw te maken etc. Ik vind een vaste tijd beter, gewoon 60 min ofzo, give or take 5 min. Is het voor iedereen gelijk.
GreetZ, DC |
|
|
| mantisnl |
| ik vin gewoon rond de 60 minuten.. en uploaden.. meer eis ik niet:D |
|
|
|
|