|
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| Results euh ben druk druk druk maar het gaat goed komen...hoop ik... |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by TimeportE
whehe, mmm misschien de winnaar ofzo die streamen?.. ach ja.. we zien wel (= mijn motto :p) |
wel een leuk idee jah... :) |
|
|
| TimeportE |
ik ga het druk hebben, heb ze allemaal al geluisterd en sommige wat beter.. maar eff kijken wanneer ze af moeten! :)
of weet iemand dat uit zijn hoofd |
|
|
| DJ_Siesta |
in 2002 ofzo stond ergens:), voor de jaarwisseling d8 ik
maar, take your time :) |
|
|
| eieregooie |
| Ja, wacht maar met die results tot 3 januari... dan kom ik weer terug van vakantie :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, wacht maar met die results tot 3 januari... dan kom ik weer terug van vakantie :D |
is goed! :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
is goed! :p |
Sw33t :D |
|
|
| Optimus |
ff een vragie uit nieuwsgierigheid:)
wie van de dj's hier hebben weleens voor publiek gedraaid?:)
Hoevaak en voor hoeveel man?
verjaardagspartijtjes tellen mee ghehehe:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik sta elke week wel in een tent van 150 tot 700 mensen, verscheelt per keer. tis een drive in show |
|
|
| blighty |
Hi all,
Ik heb twee keer in een club in Nijmegen gestaan, beiden keren was het niet erg druk vanwege het feit dat de club niet zo heel erg lang open was. Bovendien werd mijn stijl daar niet echt gedraaid, dus was het voor beide partijen niet meer aantrekkelijk :) We zijn nu weer op zoek :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| Ding Chavez |
Ik 1 keer op een verjaardagsfeestje :D voor zo'n 30 man ofzo :)
Heeeel misschien in februari voor 400 man draaien in O'42 in nijmegen, maar dat is nog lang niet zeker. Weet ook niet of ik het wel wil, tis een studentenfeest :/
GreetZ, DC |
|
|
|
|