|
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
zal wel eff pm'en naar alle jury leden.. hoe we dat gaan plannen .. :) |
Goed werk :) |
|
|
| magrec |
Ik heb nog niets ontvangen van timeporte.
MAar het lijkt mij het makkelijkst als a.s zaterdag de Competitie begint en dat de dealine 2 weken later is. (14 december)
en dan hebben we nog zo'n 2 weken om alles te beluisteren en dan kunnen we rond de 30e een uitslag geven ;) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik heb nog niets ontvangen van timeporte.
MAar het lijkt mij het makkelijkst als a.s zaterdag de Competitie begint en dat de dealine 2 weken later is. (14 december)
en dan hebben we nog zo'n 2 weken om alles te beluisteren en dan kunnen we rond de 30e een uitslag geven ;) |
/me agrees |
|
|
| Dj Lex |
| Uh sorry ik ben jurylid af. heb het deze periode te druk met projecten en daar gaat dus al erg veel tijd inzitten. Daarbij ben ik slecht in het horen van fouten. |
|
|
| TimeportE |
vin het goed magreQ..
pm .. huh???? :p |
|
|
| New Wave |
Optimus, Theesaus, Magrec, Alpha en ik luisteren ook heel goed mee.
;) |
|
|
| DJ_Siesta |
raar
vBulletin Message
The administrator has specified that you can only edit messages for 28800 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.
kan me post niet meer editen :( |
|
|
| Spinnin Jack |
Das wel een beetje vervelend...dus je hebt maar 20 dagen de tijd. :whip:
Maar dan knikker je het toch gewoon hier neer wat je wilde wijzigen :p |
|
|
| TimeportE |
keejj.. uuh wave.. je deed toch mee dan kan je toch nie jureren of wel?...
en 20 dagen moet toch wel goed genoeg zijn.. normaal maak je toch op 1 avond ook nie superveel fouten..?? |
|
|
| Ding Chavez |
20 dagen lijkt mij ook meeeer dan genoeg. Maar 14 december lijkt me deadline, kunnen de jury leden er mooi hun kertsvakantie aan besteden :p
Maar nog 1 kwestie, hoe doen we het met uploaden? Is er iemand die webspacwe ter beschikking stelt of upped iedereen het direkt naar de jury leden. Ik wil wel graag ook de sets van anderen horen, kun je altijd wat van leren lijkt mij. Kan natuurlijk ook dat na afloop van de competitie de sets rondgaan, maar misschien dat iemand toch een 10/100mbit lijntje over heeft? :D
GreetZ, DC |
|
|
| basd |
De setjes kan ik wel hosten, mijn 100Mbit leeft weer na het brandje :D
Enne 14 december als deadline is prima ! |
|
|
| M_Peror |
| Klinkt goed! In de kerstvakantie heb ik toch nog net ietsje meer tijd om goed te luisteren... |
|
|
|
|