|
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hoi Ding,
Als jij echt niet wil, dan mag je mij wel de gegevens doorgeven :) Anders gaan we samen of zo. Ik weet niet, misschien is het een idee.
Greetings,
Blighty |
|
|
| dj_spare |
| Uhh ik heb 1x voor een man of 20 gedraaid op een podiumpje in het centrum van mijn durp... toen ik dana opzette vielen alle ijsjes van het hoorntje af zeg maar... not their style... en ik heb een keer op een LAN gedraaid voor een man of 30... was wel lache :D :D en ook een keertje in de Men at Work in Arnhem... onderin de kelder hadde ze draaitafels staan :D |
|
|
| DJ Bazz |
nog geen publiek, maar er zit wel wat aan te komen
het eerst aankomende feest in ons dorp wordt een house-feestje, daar sta ik al zo goed als zeker op de line-up
verder sta ik binnenkort waarschijnlijk ook in een jeugdsoos.
ik maak me eigenlijk niet zo druk om boekingen, ik heb de tijd nog (ben 17), heb wel redelijke connecties, dus ik ga er vanuit dat het vanzelf wel zal komen |
|
|
| eieregooie |
| Verjaardags en soortgelijke partijtjes weet ik echt nie meer hoe veel hoor... Begon al in de brugklas met me eigen verjaardag :D En sindsdien zo nu en dan nog es een feestje... Verders ook ooit eens in de chill-out gedraaid en de topper (tot nu toe :D) was Nighttown jaartje of wat geleden... |
|
|
| magrec |
| JAJAJAJA ik ben er nog niet helemaal uit(zijn 4 goede mixen waar ik nog uit moet kiezen), zal vandaag wel ff contact opnemen met timeporte en m_peror en dan zal één van die 2 morgen de uitslag wel bekend maken...(aangezien ik morgen moet werken :)) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by magrec
JAJAJAJA ik ben er nog niet helemaal uit(zijn 4 goede mixen waar ik nog uit moet kiezen), zal vandaag wel ff contact opnemen met timeporte en m_peror en dan zal één van die 2 morgen de uitslag wel bekend maken...(aangezien ik morgen moet werken :)) |
take your time:) |
|
|
| TimeportE |
ben nog bezig met de laatste mixen te beoordelen..
maar morgen moet alles wel af zijn.. :) |
|
|
| dj_spare |
| nou ik ben benieuwd :D :D |
|
|
| blighty |
Hi all,
Ja, ik ook :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| -=Freezel=- |
| wacht met spanning af :D |
|
|
| TimeportE |
| kutttttt mijn comp is gecrasht, mijn hd met al mijn aantekeningen is kwijt...... dan moeten maarten en harmen het maar afhandelen:whip: |
|
|
|
|