|
Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
[COLOR=skyblue]
6) Junkie XL - Breezer (DJ Tiësto remix) |
Is die al te krijgen??? woar woar woar!!!!! :D
GreetZ, DC |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Is die al te krijgen??? woar woar woar!!!!! :D
GreetZ, DC |
hijs gerelled .. vinyl met:
beauty never fades
beauty never fades (extension)
breezer
breezer (tiesto remix)
maar hijs nog nie te koop.. tenzij je een promo of white hebt zoals freezel.. :) (in london ergens op gepakt :D) |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by TimeportE
maar hijs nog nie te koop.. tenzij je een promo of white hebt zoals freezel.. :) (in london ergens op gepakt :D) |
Hij is wel uit inmiddels. Ik heb hem besteld. Ik heb hem ook op promo, maar die kraakt echt enorm. Vooral als je dat gitaarstukje hoort van Breezer. Dus nogmaals besteld in de goede vorm...:) |
|
|
| mantisnl |
| je hebt ook nog iets wat heet cd-spelers.. daar kun je ook mee mixen.. en dus niet-gereleaste traxx in je set verwerken:rolleyes:;) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by mantisnl
je hebt ook nog iets wat heet cd-spelers.. daar kun je ook mee mixen.. en dus niet-gereleaste traxx in je set verwerken:rolleyes:;) |
wat is de lol daar nou van.... mp3tjes gaan mixen, mja
Maar thanx voor de reply sietsa, wist niet dat DG em al had.
GreetZ, DC |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
wat is de lol daar nou van.... mp3tjes gaan mixen, mja
Maar thanx voor de reply sietsa, wist niet dat DG em al had.
GreetZ, DC |
np, daar zijn we tranceaddicts voor :)
groetjes |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
wat is de lol daar nou van.... mp3tjes gaan mixen, mja
Maar thanx voor de reply sietsa, wist niet dat DG em al had.
GreetZ, DC |
weenie, ik doe het zelf ook niet, maar kijk maar eens in het dj booth forum.. er zijn er zat die het wel doen, zowel met cd-spelers als zelfs pc`s:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Mijn mix staat inmiddels online.......
Tracklist:
01 Indiana - Do You Hear Me (Dino Lenny Remix)
02 Chris Lake - Santiago De Cuba
03 Junkie XL & Sasha - Beauty Never Fades
04 Josh Gabriel - Wave 3 (Original Mix)
05 DJ Tiesto feat Junkie XL - Obsession (Original Mix)
06 Flash - Closing Session
07 Andain - Summer Calling (Airwave Club Remix)
08 Signum feat Katana - Third Dimension
09 Nitromethane - Time To Die (Seraque Mix) |
keppem ff gehoord, lekker setje (Y) |
|
|
| DJ Bazz |
breezer is ook op only-djs verkrijgbaar zag ik
ik zelf ben al bezig met m'n set, maar zit nog een beetje met een goede opening |
|
|
| DJ_Siesta |
Kep inmidels D1ng ze setje ook ff gehoord, ook lekker setje, paar onbekende nummers, altijd leuk, Best knappe mixne voor als je nog niet zo lang bezig bent.
kep ook die set van thesaus ff gehoord, GEWELDIGE AFSLUITER :D, accadia :), lekkere nummertjes, bijna precies mijn style.'
kortom lekkere mixjes, waar blijven de andere?
groetjes |
|
|
| TimeportE |
| ik dacht dat het de bedoeling was dat nu alleen de juryleden de sets konden beluisteren.. maar ja.. eenmalig dan :) |
|
|
|
|