return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
IS dit forum dood??? (pg. 10)
View this Thread in Original format
eieregooie
jp
Ja ja nu weten we het wel. Ik heb gewoon wat interessante topics uit het stof opgedoken. Hoor niemand klagen dus...
eieregooie
Nee, het geklaag komt waarschijnlijk morgen pas weer
jp
Tegen die tijd is er al zoveel in gepost dat men niet eens doorheeft dat het recyclemateriaal is :o
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Tegen die tijd is er al zoveel in gepost dat men niet eens doorheeft dat het recyclemateriaal is :o


Welke was de 'bruine snor halen' thread:D?
ambs
jp took a trip down memory lane, huh? hahahaha
Glaniskanis
quote:
Originally posted by New Wave
Welke was de 'bruine snor halen' thread:D?


http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=12958
SnuggLe
quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahaahha, ik kijk inderdaad mee :) Suspend me maar hoor :)


Maar om even on-topic te blijven: Ik vind het juist wel steeds gezelliger en knusser worden. Misschien ligt het aan het kliekje dat op IRC zit, en het kliekje dat op Nexus komt cq. op andere grote feesten. Veel mensen ken ik nu persoonlijk (als in: heb het gezicht gezien) en dat vind ik juist kicken.

Ik snap niet dat mensen terug willen naar ' vroeger' (oke, vroeger was alles beter), want toen vond IK echt veel gezeur op dit forum staan. Ik hou niet van geflame, en ook niet van die useless posts enzo, tis een muziekforum.... Af en toe kan het wel, maar niet 9 van de 10 useless dingen... Sorry, maar ik vind dat niets.

Maar oke, misschien mis ik wat omdat ik nu een tijdje al in China zit (al probeer ik wel dingen te lezen enzo, en pik ik de leukste dingen eruit).

Maar mijn zegje dus: VOORAL DOORGAAN :) Ik vind het juist steeds gezelliger worden..
....en die mensen die het minder vinden worden: kom op IRC, of KOM NAAR FEESTEN TOE!

Greetz,
SnuggLe in China


Mooi man, jezelf dingen horen zeggen :D :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Er is nog hoop


Mee eens de laatste tijd hebben we aardig wat newbies erbij gekregen die lekker meeposten.
M_Peror
quote:
Originally posted by jp
Tegen die tijd is er al zoveel in gepost dat men niet eens doorheeft dat het recyclemateriaal is :o

De threads zijn vooral te herkennen aan de tegenwoordig wat ongebruikelijke namen van de threadstarters :D

Cosmic
quote:
Originally posted by M_Peror
De threads zijn vooral te herkennen aan de tegenwoordig wat ongebruikelijke namen van de threadstarters :D


en vanwege het feit dat het meestal multi-pagina threads zijn:D




denkt met weemoed terug aan het fameuze '3-woorden-verhaal'......
Tim81
Elke 3e woensdag van de maand wordt 'graafdag' !!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement