return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
IS dit forum dood??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by AlFerox
kliekje? ;)

uuuhh.. wat! ??? :D:D
AlFerox
quote:
Originally posted by TimeportE
uuuhh.. wat! ??? :D:D

ja zo schrijf je dat gewoon hoor :D
TimeportE
quote:
ja zo schrijf je dat gewoon hoor :D

:eek: (weer wat geleerd! :D)
New Wave
En Jukx ook, die klootzak maakte het altijd wel weer spannend.
Maar gelukkig hebben we nu Alferox ;)

:p
AlFerox
quote:
Originally posted by New Wave
En Jukx ook, die klootzak maakte het altijd wel weer spannend.
Maar gelukkig hebben we nu Alferox ;)

:p

Optimus
forum dood? nee joh! er wordt gewoon minder onzin gepost (op 3-woorden-verhaal na:rolleyes: )

en op IRC kom ik ook amper meer. Waar ik tot mei dit jaar bijna elke dag uren op IRC was en vaak ook tot 3 uur 's nachts aan t babbelen was, kom ik er nu 1x in de 4 weken ofzow
Optimus
quote:

OMFG, is dat Jan(tje)????!!!???!!:eyes: :eyes: :eyes:

waar zijn zijn blonde haartjes gebleven?:crazy: :eek:
total woot
quote:

maar aan de andere kant vin ik dat door de hoeveelheid meetings etc ik wel een aantal ta's heb leren kennen, en dat geld voor veel ta's hier.. het word wel veel hechter, maar geen cliqueje.. of hoe je het ook mag schrijven!

ik denk dat dat juist de reden is, dat er niet meer zulke heftige discussies zijn, OMDAT iedereen elkaar kent, ga je elkaar ook niet echt hard af lopen zeiken.

daarnaast is t natuurlijk wel weer tijd voor tentamens, schoolonderzoeken, proefwerken of [OUWE LUL MODE]SO's heten die dingen toch?:D:D:D[/OUWE LUL MODE]

of ben ik de enige die braaf zit te leren, in plaats van de hele dag maar een beetje op dit forem hangen :rolleyes: :rolleyes:

grtz
WooT
New Wave
quote:

WHIIEEEEHOEEEE, GANZ GUT! WIENERSLAGE MUZIEEEK!!!!!!!

WHIIEEEHOOEEHHOEEEHOOEEE!!!
magrec
Mja het is ook nooit goed.
Ik kan wel weer met mijn trens afzeik threads komen maar goed dat viel toen ook al niet goed :p

hmm toch ook maar andere username er bij nemen :D

magrec
quote:
Originally posted by total woot

daarnaast is t natuurlijk wel weer tijd voor tentamens, schoolonderzoeken, proefwerken of [OUWE LUL MODE]SO's heten die dingen toch?:D:D:D[/OUWE LUL MODE]

Mja vandaag gehad ja tentamens..

en nu weer weekend, goed ik zal es ff nadenken over een mooie tred.
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Mja het is ook nooit goed.
Ik kan wel weer met mijn trens afzeik threads komen maar goed dat viel toen ook al niet goed :p

WHIEEEHOEEEHOOOEEEE

Trance? das voor sukkels.....HARDHOUSE, DAT IS PAS KNALLEN..!!!
Iedereen die van trance houd kan van mij betreft zo in aanmerking komen van Sukkel of the year, daarbij passende "TMF award" replica.
Gesigneerd door Tiesto.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement