|
IS dit forum dood??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by AlFerox
kliekje? ;) |
uuuhh.. wat! ??? :D:D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by TimeportE
uuuhh.. wat! ??? :D:D |
ja zo schrijf je dat gewoon hoor :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ja zo schrijf je dat gewoon hoor :D |
:eek: (weer wat geleerd! :D) |
|
|
| New Wave |
En Jukx ook, die klootzak maakte het altijd wel weer spannend.
Maar gelukkig hebben we nu Alferox ;)
:p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by New Wave
En Jukx ook, die klootzak maakte het altijd wel weer spannend.
Maar gelukkig hebben we nu Alferox ;)
:p |

 |
|
|
| Optimus |
forum dood? nee joh! er wordt gewoon minder onzin gepost (op 3-woorden-verhaal na:rolleyes: )
en op IRC kom ik ook amper meer. Waar ik tot mei dit jaar bijna elke dag uren op IRC was en vaak ook tot 3 uur 's nachts aan t babbelen was, kom ik er nu 1x in de 4 weken ofzow |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox

|
OMFG, is dat Jan(tje)????!!!???!!:eyes: :eyes: :eyes:
waar zijn zijn blonde haartjes gebleven?:crazy: :eek: |
|
|
| total woot |
| quote: |
maar aan de andere kant vin ik dat door de hoeveelheid meetings etc ik wel een aantal ta's heb leren kennen, en dat geld voor veel ta's hier.. het word wel veel hechter, maar geen cliqueje.. of hoe je het ook mag schrijven! |
ik denk dat dat juist de reden is, dat er niet meer zulke heftige discussies zijn, OMDAT iedereen elkaar kent, ga je elkaar ook niet echt hard af lopen zeiken.
daarnaast is t natuurlijk wel weer tijd voor tentamens, schoolonderzoeken, proefwerken of [OUWE LUL MODE]SO's heten die dingen toch?:D:D:D[/OUWE LUL MODE]
of ben ik de enige die braaf zit te leren, in plaats van de hele dag maar een beetje op dit forem hangen :rolleyes: :rolleyes:
grtz
WooT |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox

|
WHIIEEEEHOEEEE, GANZ GUT! WIENERSLAGE MUZIEEEK!!!!!!!



WHIIEEEHOOEEHHOEEEHOOEEE!!! |
|
|
| magrec |
Mja het is ook nooit goed.
Ik kan wel weer met mijn trens afzeik threads komen maar goed dat viel toen ook al niet goed :p
hmm toch ook maar andere username er bij nemen :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by total woot
daarnaast is t natuurlijk wel weer tijd voor tentamens, schoolonderzoeken, proefwerken of [OUWE LUL MODE]SO's heten die dingen toch?:D:D:D[/OUWE LUL MODE]
|
Mja vandaag gehad ja tentamens..
en nu weer weekend, goed ik zal es ff nadenken over een mooie tred. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Mja het is ook nooit goed.
Ik kan wel weer met mijn trens afzeik threads komen maar goed dat viel toen ook al niet goed :p
|
WHIEEEHOEEEHOOOEEEE
Trance? das voor sukkels.....HARDHOUSE, DAT IS PAS KNALLEN..!!!
Iedereen die van trance houd kan van mij betreft zo in aanmerking komen van Sukkel of the year, daarbij passende "TMF award" replica.
Gesigneerd door Tiesto. |
|
|
|
|