|
IS dit forum dood??? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Ja, peter heeft gelijk, nee tis niet dood!!
| quote: | Originally posted by AlFerox
wat dacht je dan van techno :whip:
pfff, dat is pas hersenloze muziek!! je kan beter een plaat die blijft hangen opzetten.. das nog minder monotoon! :mad: |
MANMANMAN, dat je techno hier durft te noemen zeg!!!!
Rot toch op met die teringzooi!! |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by AlFerox
wat dacht je dan van techno :whip:
pfff, dat is pas hersenloze muziek!! je kan beter een plaat die blijft hangen opzetten.. das nog minder monotoon! :mad: |
ach het kan altijd hersenlozer...
kdenk dat de gemiddelde techoplaat technisch toch stukken beter in elkaar zit dan een gemiddelde hardhouse plaat |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Teknikol
ach het kan altijd hersenlozer...
kdenk dat de gemiddelde techoplaat technisch toch stukken beter in elkaar zit dan een gemiddelde hardhouse plaat |
sarcasme :crazy: :p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Teknikol
ach het kan altijd hersenlozer...
kdenk dat de gemiddelde techoplaat technisch toch stukken beter in elkaar zit dan een gemiddelde hardhouse plaat |
nou dat betwijfel ik hoor..
ik bedoel, elke boer kan toch techno maken. gewoon een beat en een paar geluidjes.
das alles! :mad:
bij hardhouse zitten ook nog riedeltjes enzo  |
|
|
| Dj Lex |
Zal ik ook weer gaan posten dan????
;) :haha: :rolleyes: :haha: ;) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zal ik ook weer gaan posten dan????
;) :haha: :rolleyes: :haha: ;) |
jaaaa,
weer net zoveel als vroeger Lex! :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by AlFerox
jaaaa,
weer net zoveel als vroeger Lex! :D |
en dan nog wat! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by AlFerox
jaaaa,
weer net zoveel als vroeger Lex! :D |
LOL
;) :stongue: :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| 38 replies in 7 uur tijd..... valt nog mee dus:D |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by AlFerox
nou dat betwijfel ik hoor..
ik bedoel, elke boer kan toch techno maken. gewoon een beat en een paar geluidjes.
das alles! :mad:
bij hardhouse zitten ook nog riedeltjes enzo |
AFTERNATIVE heeft het al bewezen...en die produceert niet ik ken hem persoonlijk. Die riedeltjes zijn echt hoogstaand hoor:rolleyes: |
|
|
| Akira |
Ik hou ook enorm van dat rellen....geweldig het maakt mij geen uit of we nou elkaar kennen of niet...Die tijd met henkie henk,lexie,REMY D,M5,new wave,gladekanis etc...geweldig die flame wars...hahaha.
Ze gingen soms ook echt nergens over zoals of er een set van TOM harding wel of niet was opgenomen hahaha (of niet dan roael??) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zal ik ook weer gaan posten dan????
|
VUI..:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
:D :p ;) |
|
|
|
|