|
IS dit forum dood??? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| bannen die gast!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Kan jullie natuurlijk ook allemaal suspenden!
Ben ik gelijk van t gezeik af!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Kan jullie natuurlijk ook allemaal suspenden!
Ben ik gelijk van t gezeik af!! |
ja ja ja ja :stongue: |
|
|
| Jappio |
lol hoe heette dat ook al weer remco..
authoritair management ofzo :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Kan jullie natuurlijk ook allemaal suspenden!
Ben ik gelijk van t gezeik af!! |
zullen we snuggle stiekum suspenden :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
zullen we snuggle stiekum suspenden :p |
hij kijkt mee hoor stttttttttt ;) |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ja. je zou toch zeggen dat zo iemand een voorbeeldfunctie heeft :rolleyes: |
Ik schiet even in de kramp van het lachen...Petrus en een voorbeeldfunctie:stongue: |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Ik schiet even in de kramp van het lachen...Petrus en een voorbeeldfunctie:stongue: |
need we say more?:rolleyes:
:p :p
WooT |
|
|
| T.H.C. |
| Haha,Dat bedoelde ik niet eens, maar ok als jij het zupa fout vind dat een mod ook een feestje weet te vieren mag dat hoor, vind het nou juist een van z'n pluspuntjes:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
 |
|
|
|
|