return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
IS dit forum dood??? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Akira
Ja lex ga je gang en ga als een beest te keer...ik kon je nooit bijhouden haha
Donna
Sja sorry hoor hey maar we mochten niet meer rellen en flamen,terwijl dat naar mijn id gewoon het uiten van een mening was,en gewoon op directe manier neergetikt.
Nu zie je inderdaad dat een stel kids t forum heeft overgenomen omdat niemand meer ergens iets van zegt want dan "flame" je.
Nouh,veel voordeel heeft t forum hier niet van gekregen.
En dat heeft niks met lamer henkie te maken maar meer met het recht van het uiten van je mening hiero,DAT is wat aan banden gelegt is,en je ziet t,1 grote puberale rotzooi:gsmile:
New Wave
quote:
Originally posted by Akira
Ik hou ook enorm van dat rellen....geweldig het maakt mij geen uit of we nou elkaar kennen of niet...Die tijd met henkie henk,lexie,REMY D,M5,new wave,gladekanis etc...geweldig die flame wars...hahaha.
Ze gingen soms ook echt nergens over zoals of er een set van TOM harding wel of niet was opgenomen hahaha (of niet dan roael??)


En die knaap die nu in engeland zat...die een soort van rasistische opmerking had gemaakt en die we voor de grap helemaal naar de klote hebben geflamed :p
Hoe heet die :-)?
Dat waren nog eens tijden :D
total woot
Wisely spoken :rolleyes:
Dj Lex
quote:
Originally posted by New Wave
En die knaap die nu in engeland zat...die een soort van rasistische opmerking had gemaakt en die we voor de grap helemaal naar de klote hebben geflamed :p
Hoe heet die :-)?
Dat waren nog eens tijden :D


Dat was Remy :D
Donna
Misschien niet wisely spoken maar t forum was wel wat uhm "pikanter":p
Maarruh,tis een schattig forumpje hoor,sommigen houden zich keurig in dus er mag onzin getikt worden naar hartelust,toch?:)
New Wave
quote:
Originally posted by Dj Lex
Dat was Remy :D



mwhehehe klopt.

Niet Remy-d maar remy.
En eigenlijk was het maar een stelling die hij voerde, verder niets :p
Best lullig eigenlijk.
Maarja, zo hield je het een beetje spannend.
:p

Maar ik denk dat dit forum meer volwassener is geworden doordat we nu meer in real life contact hebben.
We zien elkaar regelmatig en steeds vaker.
Voorheen kende je elkaar niet en dat maakte het gemakkelijker om iemand te flamen.
het is meer een socialer forum geworden, en veel serieuzer.
magrec
quote:
Originally posted by New Wave


We zien elkaar regelmatig en steeds vaker.
Voorheen kende je elkaar niet en dat maakte het gemakkelijker om iemand te flamen.


ja dat is toch wel het "probleem":p

maar goed ik bedoel we kunne toch wel op inet lekker rellen en irl aardig tegen elkaar zijn? (ik bedoel jij flamed sander K ik flame cari lekebush (familie van george bush :p)
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
ja dat is toch wel het "probleem":p

maar goed ik bedoel we kunne toch wel op inet lekker rellen en irl aardig tegen elkaar zijn? (ik bedoel jij flamed sander K ik flame cari lekebush (familie van george bush :p)


Ja maar dat is net niet hetzelfde.
Want nu is het aan beide kanten grappig.
Voorheen probeerde je iemand gewoon dik te vernederen.
Remy is niet voor niets gevlucht naar Engeland :p
Ik zou nu niet iemand keihard de grond in flamen, dat kan nu gewoon niet meer.
Komt omdat we het nu echt dik gezellig hebben als we elkaar zien.
TimeportE
het was rudy people! :D

magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Ja maar dat is net niet hetzelfde.
Want nu is het aan beide kanten grappig.
Voorheen probeerde je iemand gewoon dik te vernederen.
Remy is niet voor niets gevlucht naar Engeland :p
Ik zou nu niet iemand keihard de grond in flamen, dat kan nu gewoon niet meer.
Komt omdat we het nu echt dik gezellig hebben als we elkaar zien.


Ja idd.

en de meeste mensen hebben nu ook wel door dat mijn anti hardstyle bla bla nou ook niet echt iets persoonlijks is maar gewoon dom uitlokken vanmij is.
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Ja idd.

en de meeste mensen hebben nu ook wel door dat mijn anti hardstyle bla bla nou ook niet echt iets persoonlijks is maar gewoon dom uitlokken vanmij is.


Inderdaad.

Maar ik denk dat het ook wel het beste is als het gewoon een grappig sociaal forum blijft..vooral omdat er veel nieuwe zijn die niet weten hoe we met elkaar om gaan/gingen.
Zo kunnen mensen beter in de groep komen en wordt het steeds gezelliger.
Je ziet ook dat veel meer dingen uit de maatschappij worden besproken.
Voorheen werdt je dik geflamed als je maar al ergens een mening over had.
Zelfs al had je geen mening waren sommige dik de lul.

Ik ga Swamper een mailtje sturen of hij de naam van het forum veranderd in "De Tros", we zijn gewoon een grote familie :p


quote:
Originally posted by TimeportE
het was rudy people! :D


JUIST!!!!! dat was hem :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement