|
IS dit forum dood??? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Mja maar die cosmic dude die ken ik nog niet en ik vind m nog steeds ronduit irritant:) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ja tis b-tje duf geworde hier, sinds henkie weg is ja. mja jammer ja :) |
in ruil voor de veel betere sfeer sindsdien vind ik dat geen achteruitgang :p
't is een stuk gemoedelijker, kijk eens naar de feestjes als er een meeting is! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by New Wave
WHIEEEHOEEEHOOOEEEE
Trance? das voor sukkels.....HARDHOUSE, DAT IS PAS KNALLEN..!!!
Iedereen die van trance houd kan van mij betreft zo in aanmerking komen van Sukkel of the year, daarbij passende "TMF award" replica.
Gesigneerd door Tiesto. |
zeg maar dag met je handje tegen de bullebakportiers van het Gele Kasteel :mad:
:p
| quote: | Originally posted by New Wave
En die knaap die nu in engeland zat...die een soort van rasistische opmerking had gemaakt en die we voor de grap helemaal naar de klote hebben geflamed :p
Hoe heet die :-)?
Dat waren nog eens tijden :D |
mmm, ik dacht dat IK dat had gedaan, samen met Alferox, aangezien ik toen nog moraalridder werd genoemd door ons aller Henkie (duh) :rolleyes: (tenmisnte, als je Rudy bedoelt)
[edit]die bedoel je dus :D ) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
zeg maar dag met je handje tegen de bullebakportiers van het Gele Kasteel :mad:
:p
|
Ich haben eine aufnodigung :p
[slijm mode: on]maar jouw Trance is heeeeel goed heur :p [/slijm mode: off]
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
mmm, ik dacht dat IK dat had gedaan :rolleyes: (tenmisnte, als je Rudy bedoelt)
[edit]die bedoel je dus :D ) |
JUIST, die bedoelde ik :p
En we spreken hier van "we" niet van jouw alleen mevrouw, we hebben hem namelijk niet 1 keer geflamed :p
Damn, ik ga straks effe dat nummer bellen Iris, ben zo druk ook
:( |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Total Woot
ik denk dat dat juist de reden is, dat er niet meer zulke heftige discussies zijn, OMDAT iedereen elkaar kent, ga je elkaar ook niet echt hard af lopen zeiken.
|
...
....
....
.....
......
......
| quote: | Originally posted by New Wave
Maar ik denk dat dit forum meer volwassener is geworden doordat we nu meer in real life contact hebben.
We zien elkaar regelmatig en steeds vaker.
Voorheen kende je elkaar niet en dat maakte het gemakkelijker om iemand te flamen.
|
wat zeg je dat mooi zeg :D
Volgens mij wordt t tijd dat miss P terugkomt, die stookte de boel toch altijd wel lekker op :p
Grtzz
WooT |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
wat zeg je dat mooi zeg :D
|
Petrus, ken je effe wat voor me fixxen?
Effe naar pagina 4 van deze thread gaan en dan de laatste post deleten.
:disbelief ;) |
|
|
| total woot |
OCH OCH OCH.....
Probeer ik n beetje reactie uit te lokken, ga je gelijk de mods er weer bij halen.....
beetje onsportief :D:D:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
OCH OCH OCH.....
Probeer ik n beetje reactie uit te lokken, ga je gelijk de mods er weer bij halen.....
beetje onsportief :D:D:D |
:D
Mensen veranderen, ik ook :)
Ik flame niet meer.:cool:
Gewoon vriendelijk blijven dan kom je op TA de tijd wel door :) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja maar die cosmic dude die ken ik nog niet en ik vind m nog steeds ronduit irritant:) |
Zullen we anders ergens afspreken, laten we zeggen in Zaanstad:D ?Om elkaar wat beter te leren kennen, zul je zien dat ik best meeval:D |
|
|
| Eye-Riz |
WHAHAHAHAHAHAHA, MHUAHAHWHAHWAHWHAAAAA :D :D :D |
|
|
| Rudy |
Mooi hoor dat ik nog steeds een legend ben! Ik zit nu trouwens weer in het kikkerlandje! Heb alleen niet echt veel tijd meer om me met de nutteloze dingen van het leven bezig te houden, wel jammer! Vond het altijd wel leuk discussies over buitenlanders, kan er nu nog wel ff een leuk woordje over zeggen!
En ik ben nu trouwens ook niet meer van de trance, techno has streamed into my vains.... :) |
|
|
| raoel |
Zeg rudy
Heeft iemand jou nu een PM gestuurd?
Of kom je hier nog regelmatig kijken?
Welkom terug trouwens :)
En akira, stomme lul, dat wilde ik al posten.
Dat was wel een lekkere flame toen, overigens blijkt nu wel dat akira zich niet helemaal dement heeft gerukt op geile apen .nl
anders wist ie dit niet meer :D |
|
|
|
|