return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
IS dit forum dood??? (pg. 3)
View this Thread in Original format
total woot
wat dachten jullie van de "mooi was die tijd thread?"

en dan vragen we Chiel Montagne of ie modje wil spelen.......
!_PeTrUs_!
Nee, er zitten maar 13.000 members op dit forum!

Hint, er zijn nog genoeg andere forums mocht deze voor sommige te rustig zijn.

magrec
quote:
Originally posted by New Wave
WHIEEEHOEEEHOOOEEEE

Trance? das voor sukkels.....HARDHOUSE, DAT IS PAS KNALLEN..!!!
Iedereen die van trance houd kan van mij betreft zo in aanmerking komen van Sukkel of the year, daarbij passende "TMF award" replica.
Gesigneerd door Tiesto.


idd ik kan die muziek echt niet horen.
Ik doe ook niet mee met die top 3 verkiezing van het jaar.
Ik bedoel hardstyle wat is dat voor duffe muziek dan tsja en dan trens ik kan geen één leuk nummer bedenken.

Goed techno en progressive all the way!
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by magrec
idd ik kan die muziek echt niet horen.
Ik doe ook niet mee met die top 3 verkiezing van het jaar.
Ik bedoel hardstyle wat is dat voor duffe muziek dan tsja en dan trens ik kan geen één leuk nummer bedenken.

Goed techno en progressive all the way!



Ah, toe, doe nou mee:rolleyes:

Tussen twee haakjes, ik heb hem aangepast: je kunt nu ook op progressive en techno stemmen. Ieder zn meug, ik stem niet op progressive en techno:D, mag allemaal
AlFerox
wat dacht je dan van techno :whip:

pfff, dat is pas hersenloze muziek!! je kan beter een plaat die blijft hangen opzetten.. das nog minder monotoon! :mad:
magrec
quote:
Originally posted by AlFerox
wat dacht je dan van techno :whip:

pfff, dat is pas hersenloze muziek!! je kan beter een plaat die blijft hangen opzetten.. das nog minder monotoon! :mad:


SCHLAGER ÜBER ALLES:

Hansi Hinterseer
Steffani Hertl
Heino
Freddy Breck
basd
quote:
Originally posted by magrec
SCHLAGER ÜBER ALLES:

Hansi Hinterseer
Steffani Hertl
Heino
Freddy Breck


Nee dan de vaderlandse toppers:

Hepie & Hepie
Circus Custers
De Deurzakkers
en ga zo maar door

Ik word GEK !
AlFerox
quote:
Originally posted by basd
Nee dan de vaderlandse toppers:

Hepie & Hepie
Circus Custers
De Deurzakkers
en ga zo maar door

Ik word GEK !


hoho,

je vergeet de allerbelangrijkste!! :mad:


Three 'O Three
Weeeer zo'n zinloze thread ;) :D

Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar ik denk dat dit soort dingen met ups en downs gaat...

Dus ik ben vol goede moed :p
magrec
quote:
Originally posted by AlFerox
hoho,

je vergeet de allerbelangrijkste!! :mad:




ja jantje wat een HelT zeg.
Binnenkort ga ik samen met hem ff een flinke lijn wit snuiven, (ja die palingen kun je goed gebruiken als verpakking)

Palingsound is ook wel errug vetjes, maar SCHLAGER Über alles.

basd
quote:
Originally posted by AlFerox
hoho,
je vergeet de allerbelangrijkste!! :mad:

Nee hoor dat is geen vergeten... Dat is proberen te ontkennen :D
!_PeTrUs_!
ON TOPIC PLZ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement