return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
IS dit forum dood??? (pg. 9)
View this Thread in Original format
franzelare
lol die foto maar een mod moet ook wel een feetje kunnen bouwen :)


en ik heb ook nog wel een bekende foto van een andere mod :D

total woot
ubergeil ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
zullen we snuggle stiekum suspenden :p


Whahaahha, ik kijk inderdaad mee :) Suspend me maar hoor :)


Maar om even on-topic te blijven: Ik vind het juist wel steeds gezelliger en knusser worden. Misschien ligt het aan het kliekje dat op IRC zit, en het kliekje dat op Nexus komt cq. op andere grote feesten. Veel mensen ken ik nu persoonlijk (als in: heb het gezicht gezien) en dat vind ik juist kicken.

Ik snap niet dat mensen terug willen naar ' vroeger' (oke, vroeger was alles beter), want toen vond IK echt veel gezeur op dit forum staan. Ik hou niet van geflame, en ook niet van die useless posts enzo, tis een muziekforum.... Af en toe kan het wel, maar niet 9 van de 10 useless dingen... Sorry, maar ik vind dat niets.

Maar oke, misschien mis ik wat omdat ik nu een tijdje al in China zit (al probeer ik wel dingen te lezen enzo, en pik ik de leukste dingen eruit).

Maar mijn zegje dus: VOORAL DOORGAAN :) Ik vind het juist steeds gezelliger worden..
....en die mensen die het minder vinden worden: kom op IRC, of KOM NAAR FEESTEN TOE!

Greetz,
SnuggLe in China
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
lol die foto maar een mod moet ook wel een feetje kunnen bouwen :)


en ik heb ook nog wel een bekende foto van een andere mod :D



Frans , Jij wordt gesuspend!!! :D Geintje. :)

SUPERFOTO! ..en ik schaam me er niet voor. Twas gewoon supergezellig, en ik vind het jammer dat ik de 30ste er niet bijben :(

Maar dit bedoel ik nu met 'gezellig'!!

Btw, de nieuwe mail vanuit China komt morgen..!!

Greetz,
SnuggLe
franzelare
Idd was het gezellig toen :D

Jammer dat je er niet bij bent de 30ste maar je ziet de foto's wel :)
Als je er de volgende keer maar weer gewoon bent dan komt het wel weer goed met je denk ik!

En als jij mij hier banned dan ban ik jou op Pf :p (als het weer voor de buitenwereld toegankelijk is :S)
eieregooie
quote:
Originally posted by basd
Nouja tis maar wat je niet veel noemt he :)

Zonet forum aangeslingerd en weer stuk of tien threads achter mekaar met laatste post door een niet nader te noemen iemand (maar het was iets met een ei) :D


Hehe LOL Dat zou best een kunnen kloppen :toothless
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by SnuggLe
....en die mensen die het minder vinden worden: kom op IRC, of KOM NAAR FEESTEN TOE!

Greetz,
SnuggLe in China


Wat is het kanaal van Tranceaddict? Heb namelijk ook net IRC gedownd,:D
Teal'k
punt 1: ik flame nooit behalve nu :rolleyes: :D

punt 2: op efnet (bijv efnet.vuurwerk.nl) in #taforum zitten de nederlanders, in #tranceaddict de buitenlanders
Eye-Riz
quote:
Originally posted by franzelare
lol die foto maar een mod moet ook wel een feetje kunnen bouwen :)


en ik heb ook nog wel een bekende foto van een andere mod :D


Alfred J. Kwak en Calimero, kwak kwak.
Blik
quote:
Originally posted by Teal'k
punt 2: op efnet (bijv efnet.vuurwerk.nl) in #taforum zitten de nederlanders, in #tranceaddict de buitenlanders


maar de buitenlanders zitten wel op irc.webchat.org

Teal'k
quote:
Originally posted by Blik
maar de buitenlanders zitten wel op irc.webchat.org



SSsshhhhhhhhhhhht :whip:
jp
Er is nog hoop
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement