|
IS dit forum dood??? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Zo zo zo wat een gedoe zeg allemaal, ben je ff twee dagen weg en is er weer een beetje leven in de brouwerij. We hebben een stel Schlager en Palingpop liefhebber erbij gekregen :D :D Kan er geen sticky worden gemaakt voor Schlager en Palingpop of een sub-forum lijkt mij helemaal het einde. :toothless :toothless En let dan op het forum leeft weer, vanwege al die paling-snuivers die dan ons forum gaan bezoeken :D
En verders heb ik weinig te melden, vond het persoonlijk de laatste tijd een beetje rustig qua boeiende topics, maar das zal wel een periode zijn. :D |
|
|
| total woot |
| krijg trouwens t idee dat die periode alweer een paar dagen is afgelopen.:crazy: :eyespop: :tongue3 :happy2: :nervous: :stongue: :haha: :tongue2 :toocool: :whip: :conf: :eyes: :toothless :p :mad: :rolleyes: :o :D ;) :eek: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by total woot
krijg trouwens t idee dat die periode alweer een paar dagen is afgelopen.:crazy: :eyespop: :tongue3 :happy2: :nervous: :stongue: :haha: :tongue2 :toocool: :whip: :conf: :eyes: :toothless :p :mad: :rolleyes: :o :D ;) :eek: |
Woot, volgens mij bleef je muis hangen, ik zou er 's naar kijken :p |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by raoel
En akira, stomme lul, dat wilde ik al posten.
Dat was wel een lekkere flame toen, overigens blijkt nu wel dat akira zich niet helemaal dement heeft gerukt op geile apen .nl
anders wist ie dit niet meer :D |
HWuhahaah dat was een geweldige flamewar...Nee het valt nog mee he ???ja geileapen.nl is geen porno site anders was ik misschien nu toch al rijk geworden hehehe...
NOu ja ik ben hier ook een hele lang tijd niet meer geweest...dus dacht weer ff aan goeie ouwe tijd ;) |
|
|
| eieregooie |
Ik weet wat het is! Ik post niet meer zo achterlijk veel de laatste tijd...
(sinds ik erop aangesproken werd op de vorige Nexus :p j/k) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik weet wat het is! Ik post niet meer zo achterlijk veel de laatste tijd...
|
Nouja tis maar wat je niet veel noemt he :)
Zonet forum aangeslingerd en weer stuk of tien threads achter mekaar met laatste post door een niet nader te noemen iemand (maar het was iets met een ei) :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Kom op jongens! Dit is niet wat ik van jullie (ons :D) gewent bent!
DAT KAN HARDER!!!!!!!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Kom op jongens! Dit is niet wat ik van jullie (ons :D) gewent bent!
DAT KAN HARDER!!!!!!!! |
Hou je smoel man.....eikel, die post slaat echt nergens op :rolleyes: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hou je smoel man.....eikel, die post slaat echt nergens op :rolleyes: |
idd behoorlijk useless post |
|
|
| Dj Lex |
| En dat is dan MOD :rolleyes: |
|
|
| Jappio |
| Ja. je zou toch zeggen dat zo iemand een voorbeeldfunctie heeft :rolleyes: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ja. je zou toch zeggen dat zo iemand een voorbeeldfunctie heeft :rolleyes: |
idd, nee dus! :rolleyes: |
|
|
|
|